اخبار روز سینما

حضور متفاوت و جالب ساناز سماواتی در نون خا/عکس







به گزارش ریمینو آنلاین، ساناز سماواتی که در چندین قسمت از سریال نون خا 5 در نقشی متفاوت ظاهر شده بود، درباره حضورش در این سریال طنز و تجربه ایفای نقشی متفاوت با ایسنا صحبت کرد.

تانیا به چهره ای چشمگیر و زیبا تبدیل شد

سماواتی بازیگر نقش «تانیا» در چند قسمت اخیر و نقش پیرزنی فلج (پلیس زن) در ابتدا در پاسخ به این سوال که تانیا چه جذابیت هایی داشت که او را به حضور پذیرفت؟ وی خاطرنشان می کند: دلیل اصلی قبولی من خود آقای سعید آقاخانی بود زیرا ایشان از همکاران و دوستان قدیمی من هستند که 30 سال است و من ایشان را بسیار دوست دارم و به ایشان احترام می گذارم. بعد از آن آقای مهدی فرجی که از مدیران مجرب تلویزیون هم هستند، تهیه کننده کار ما هستند و مدت هاست که ایشان را می شناسم. وقتی پیشنهاد شد، می‌خواستم بخشی از تیمی باشم که چهار فصل نمایش را با موفقیت اجرا کرد. البته سر صحنه با آقای آقاخانی صحبت کردیم که اگر لازم باشد سکانس های تانیا اضافه می شود اما بعد دیدیم ورودی ای که داده شد کافی و مطلوب است.

بازیگر «نون خا» در عین حال تاکید می کند: معتقدم همیشه ظاهر خوب دلیل بسیاری از صحنه ها نیست. همین که تانیا توانست تاثیر بگذارد و بازخورد او را در خیابان از مردم دوست داشتنی ام گرفتم برای من کافی است. به نظر تانیا، تبدیل به یک شخصیت تاثیرگذار و زیبا شده است، هرچند پایان آن باز است و شاید در آینده، اگر تانیا و پلیس بخواهند فصل های بعدی را انجام دهند، با یک اتفاق دیگر در کنار بازیگران قرار بگیرند، همانطور که Mr. نظر خود آقاخانی در این مورد مثبت بود. در نهایت آنچه اهمیت دارد ادامه کار و متن است.

وجود کادری حرفه ای، نون خا را به یک علامت تجاری تبدیل کرده است.

او به صحبت در مورد آنچه برای حفظ یک برند موفق در تلویزیون نیاز است ادامه داد. به نظر شما نون خا به عنوان یک برند می تواند این موفقیت را حفظ کند؟ او می‌گوید: «فکر می‌کنم این امکان‌پذیر است، زیرا مهم‌ترین چیز این است که داستان بسیار خوبی دارد و از ابتدای فصل اول خوب بود و باعث شد مردم کار را دوست داشته باشند و به همین ترتیب ادامه پیدا کند.» اگر داستان خوب نبود و نویسنده قلم خوبی نداشت قطعا فصل اول یا در نهایت فصل دوم رها می شد. پس مهمترین چیز قلم خوب و داستان خوب است که خوشبختانه تا اینجا هم همینطور است. علاوه بر داستان خوب و نویسنده خوب، حضور کادری کاملا حرفه ای قطعا در برندسازی این اثر تاثیر داشت چون به نظر من همه بازیگران نون خا حرفه ای هستند که توانسته اند به موفقیت برسند.

سماواتی در پایان به هوش و ذکاوت سعید آقاخانی در کارگردانی و بازیگری اشاره کرد و گفت: آقای آقاخانی نه تنها کارگردان، بلکه از دوستان و همکارهای قدیمی من است و واقعاً می بینم بازیگر درجه یک روی صحنه او به جای هر شخصیت بازی می کند و احساسات آنها را بیان می کند. سعید آقاخانی بازی بسیار کامل و جامعی به بازیگرانش می دهد و آنقدر خوب توصیف و بازی کرد و در نهایت آن را به آنها منتقل کرد و به بازیگران اجازه داد خیلی خوب بازی کنند. به نظر من کارگردان بسیار خوب و بازیگری عالی بود و بازیگران را به درستی کارگردانی کرد و این کار هم شجاعت می خواهد و هم نشان دهنده مهارت و استعداد و قدرت اوست که به خوبی سکان این کار را به دست گرفته و پیشرفت کرده است.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا