اخبار روزاخبار گیلان

گزارش تصویری از حضور دهکده پروتئینی گردشگری دکتر خاکی در بزرگترین رویداد خوراک ایران!/عکس

در رویداد خوراک ایران، دهکده گردشگری دکتر خاکی به عنوان کارآفرین برتر استان معرفی شد و با ارایه انواع محصولات تولیدی لبنی مانند دوغ و ماست و غذاهای متنوع محلی، توانست توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.

همچنین در رویداد غذای ایرانی دکتر. دهکده گردشگری خاکی به عنوان کارآفرینان برتر استان و نمایندگی یکی دیگر از نهادهای گردشگری استان با عرضه انواع لبنیات از جمله دوغ و ماست و انواع غذاهای محلی مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

به گزارش ریمینو به نقل از روابط عمومی دهکده گردشگری دکتر خاکی، ویژه برنامه شهر خلاق غذا با عنوان غذای گیله به مناسبت روز و هفته رشت با حضور 50 رستوران از 17 شهر استان به همت شهرداری رشت، شورای اسلامی شهر رشت و همکاری اداره کل رحیم شوکی. ، شهردار رشت. از محمدحسین وثاق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت، اعضای شورای شهر رشت، خبرنگاران و مهمانان داخلی و خارجی در تالار مرکزی رشت پذیرایی شد.

این رویداد آشپزی با نمایشگاه غذاهای محلی گیلان، دسرها و ترشیجات در دو حوزه دانشجویی و با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می شود.

همچنین در این نمایشگاه در حاشیه جشنواره ملی غذای رشت، نمایشگاهی از سفال های سه هزار ساله با نمایش انواع سفال های باستانی رشت و گیلان برپا شد.

همچنین در این مراسم دکتر. دهکده گردشگری خاکی به عنوان کارآفرینان برتر استان و یکی دیگر از نهادهای گردشگری استان با عرضه انواع لبنیات از جمله دوغ و ماست و انواع غذاهای محلی مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

گزارش تصویری از حضور دهکده پروتئینی گردشگری دکتر خاکی در بزرگترین رویداد خوراک ایران!/عکس گزارش تصویری از حضور دهکده پروتئینی گردشگری دکتر خاکی در بزرگترین رویداد خوراک ایران!/عکس گزارش تصویری از حضور دهکده پروتئینی گردشگری دکتر خاکی در بزرگترین رویداد خوراک ایران!/عکس گزارش تصویری از حضور دهکده پروتئینی گردشگری دکتر خاکی در بزرگترین رویداد خوراک ایران!/عکس گزارش تصویری از حضور دهکده پروتئینی گردشگری دکتر خاکی در بزرگترین رویداد خوراک ایران!/عکس گزارش تصویری از حضور دهکده پروتئینی گردشگری دکتر خاکی در بزرگترین رویداد خوراک ایران!/عکس گزارش تصویری از حضور دهکده پروتئینی گردشگری دکتر خاکی در بزرگترین رویداد خوراک ایران!/عکس گزارش تصویری از حضور دهکده پروتئینی گردشگری دکتر خاکی در بزرگترین رویداد خوراک ایران!/عکس گزارش تصویری از حضور دهکده پروتئینی گردشگری دکتر خاکی در بزرگترین رویداد خوراک ایران!/عکس گزارش تصویری از حضور دهکده پروتئینی گردشگری دکتر خاکی در بزرگترین رویداد خوراک ایران!/عکس گزارش تصویری از حضور دهکده پروتئینی گردشگری دکتر خاکی در بزرگترین رویداد خوراک ایران!/عکس گزارش تصویری از حضور دهکده پروتئینی گردشگری دکتر خاکی در بزرگترین رویداد خوراک ایران!/عکس

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا