اخبار روز سینما

حرکات زشت و شرم آور در کنسرت ماکان بند. برو بک استیج بوس میدم [+ویدیو]

حرکات جلف گروه ماکان در کنسرت جنجالی شد. جهت تماشای ویدیویی از حرکات زشت و شرم آور در کنسرت ماکان بند به هوادارنشان همراه ما بمانید.

ماکان بند در کنسرت حرکات جنجالی نشان دادند. حرف زشت و غوغایی گروه ماکان در کنسرت باعث تعجب کاربران شده است. حرف زنده اقای خواننده در کنسرت این روزها دست به دست می‌چرخد. به تازگی در کنسرت ماکان حرکات خجالت آوریل رخ داد.

برای تماشای ویدیو حرکات زشت و شرم آور در کنسرت ماکان بند ما را دنیال کنید.

حرکات زشت و شرم آور در کنسرت ماکان بند. برو بک استیج بوس میدم

بوسه امیر مقاره به هوادارش در کنسرت

چند شب پیش ماکان باند کنسرتی برگذار کردند که در آن شب هوادارش به او می‌گوید که بوس می‌دهد و امیر مقاره هم در پاسخ به حرفش می‌گوید می‌خواهد بوس بدم برو به این حرف در رسانه بسیار بازتاب داشت. همچنین در ماه سال گذشته حرکات جلف مینا وحید در کنسرت ماکان بند باعث حواشی شد.

فیلم جنجالی پس از کنسرت امیر تتلو [+ویدیو]

در این ویدئو دیده می شود که مینا وحید برای لحظاتی روی استیج می رود و از هوادار انش تشکر می کنم و سپس حرکات و رفتار شرم آور و زشتی را از خود نشان می دهد که باعث می شود تا همه به این کار او انتقاد کنند گویا مینا وحید. آن شب مست بوده است.

ویدیویی از حرکات جنجالی ماکان بند در کنسرت

مثلا:

ماکان بند یک پروژه موسیقی دو نفره در سبک پاپ به تولید موسیقی و اجرا پرداختند، دو عضو این گروه رهام هادیان و امیر مقاره هستند که طرفداران میلیونی در ایران دا رند. امیر مقاره در 3 دی 1374 در تهران متولد شد و وی خواننده است.

از دوران نوجوانی با شعر سرودن فعالیت خود را در موسیقی شروع کرده و از سال 139 به صورت مستقل و حرف‌های پا به عرصه خوانندگی گذاشت. او چند ترک با دوستانش هم انتشار داد.

توضیحات ارشاد در مورد کتک کاری در کنسرت سیروان خسروی [+جزئیات]

صدای او بیشتر از طریق حمایت از سایت رادیو جوان استارت خورد اما بر عکس برخی از هنرمندا ن مشهور بخاطر همکاری با این سایت ممنوع الکار نشد و به کارش ادامه می‌دهد. امیر مقاره 28 ساله هنوز ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد و انتشار عکس های او با عنوان عکس امیر مقاره و همسرش کذب است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا