اخبار ورزشی

حاشیه های عجیب فینال لیگ برتر هندبال تمام شدنی نیست!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، در دور برگشت و برگشت فینال لیگ برتر هندبال، سپاهان اصفهان با وجود شکست 21 بر 27 مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، با نتیجه 27 بر 36 با اختلاف 9 گل به برتری رسید. سال قهرمان فصل 1402-1401 متوالی لیگ اصلی هندبال شد.

اما بیشتر از بازی، این جلسه حواشی زیادی را به همراه داشت. از ابتدای بازی خبرنگاران و عکاسان بانوی اصفهانی اجازه ورود به سالن مسابقه را نداشتند و خبرنگاران و عکاسان بانوی تهرانی به راحتی وارد ورزشگاه شدند و از نزدیک مسابقه را پوشش دادند.

با این حال، در حالی که روابط عمومی فدراسیون مسئولیت اصلی حل این موضوع را بر عهده داشتند، نه تنها اقدامی نکردند، بلکه از سنگینی این مسئولیت شانه خالی کردند و به هیچ یک از اصحاب رسانه پاسخگو نبودند.

البته حواشی فینال لیگ برتر تنها به خبرنگاران و اصحاب رسانه محدود نشد و هواداران شهید شمالی کازرون پس از از دست دادن قهرمانی لیگ برتر و در حالی که سپاهان به سمت رختکن حرکت کردند، به سپاهان حمله کردند. بازیکنان، کادر مربیگری و هواداران و تعدادی از آنها مصدوم شدند. حتی پس از رفتن این افراد، شیشه های این مجموعه از بیرون سالن شکسته شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا