اخبار روز سینما جهان

«جوکر ۲» بر موسیقی تمرکز دارد/ بازخوانی دست کم ۱۵ ترانه قدیمی

به گزارش خبرگزاری خودی هایی که با دنباله «جوکر» تاد فیلیپس آشنا هستند به ریمینو گفته اند که این فیلم به شدت موسیقی محور است و حداقل 15 بازسازی از آهنگ های شناخته شده را در خود دارد و ممکن است هنوز یک یا دو آهنگ اصلی به فیلم اضافه شود. به نام یکی یکی از این آهنگ ها “سرگرم است” از کمدی رمانتیک “موزیک واگن” در سال 1953 با فرد آستر است.

جزئیات بیشتری در مورد اینکه چه کسی آهنگ ها را نوشته و چه کسی ترانه ها را خواهد خواند در دسترس نیست، اما واضح است که هیلدور گانداتیر، آهنگساز برنده اسکار اولین فیلم جوکر نیز در موسیقی متن فیلم نقش دارد.

چنین موزیکال هایی که به خاطر اجرای آهنگ های محبوب شناخته می شوند، اغلب در گیشه به خوبی عمل می کنند. ماما میا و مولن روژ که دومی 8 نامزدی اسکار را دریافت کرد از جمله این فیلم‌ها هستند.

“جنون مشترک” به عنوان یک فیلم درام توصیف می شود که در داخل و اطراف یک آسایشگاه روانی اتفاق می افتد. در کنار خوان فینیکس و لیدی گاگا، زازی بیتز، نامزد امی، کاترین کینر، بازیگر جان مالکوویچ، و برندان گلیسون، بازیگر فیلم شکارچیان ارواح، در این فیلم بازی می‌کنند و فیلیپس با اسکات سیلور فیلمنامه را نوشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش ورایتی، به نقل از ورایتی، بودجه ساخت دنباله آن به 200 میلیون دلار رسید در حالی که فیلم اول با بودجه 60 میلیون دلاری ساخته شد.

پس از موفقیت فیلم The Dune: Part II ساخته دنیس ویلنوو، این فیلم می تواند موفقیت بزرگ دیگری برای برادران وارنر باشد.

اولین فیلم «جوکر» برنده شیر طلایی جشنواره بین المللی فیلم ونیز شد و بیش از یک میلیارد دلار در جهان فروخت و با 11 نامزدی رهبر اسکار شد. این احتمال وجود دارد که فیلم دوم امسال برای اولین بار در جشنواره ونیز به نمایش درآید.

فینیکس در «جوکر» برای بازی در نقش آرتور فلک، یک دلقک بیمار روانی که نقش یک شخصیت شرور مشهور جهان را بازی می‌کند، بازی می‌کند. دی او امسال برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد. لیدی گاگا، برنده 13 جایزه گرمی، در هالیوود نیز حضور موفقی داشته است و برای فیلم تحسین شده «ستاره ای متولد می شود» بردلی کوپر برای آهنگ اصلی «شلو» برنده اسکار شده است.

«جوکر: جنون مشترک» برای 4 اکتبر (13) برنامه ریزی شده است مهر) برای رفتن به سینما.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا