اخبار ورزشی

ستاره دورتموند به مادرید می‌رود!/ رئال مادرید، “جود بلینگهام” را حذب کرد!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، به گفته دیوید اورنشتاین، گزارشگر اتلتیک مدیا، رئال مادرید برای جذب جود بلینگهام 19 ساله بیش از 100 میلیون یورو (86 میلیون پوند/107 میلیون دلار) به دورتموند باید بپردازد.

این یکی از بالاترین هزینه های نقل و انتقالات در تاریخ هر دو باشگاه خواهد بود و بلینگهام در روزهای آینده برای تکمیل تست پزشکی به پایتخت اسپانیا می‌رود.

بلینگهام پس از یک فصل درخشان دیگر در دورتموند، به عنوان یکی از بزرگترین ستاره های اروپا ظاهر شد، جایی که او جایزه بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا را به دست آورد و همچنین بخشی از تیم سه شیرها در جام جهانی 2022 بود.

لیورپول و منچسترسیتی نیز برای مدت کوتاهی این هافبک را زیر نظر داشتند، اما پس از خداحافظی بلینگهام از دورتموند، ظاهراً او به دنبال خانه ای در مادرید بود، بنابراین تنها برای توافق دو باشگاه باقی ماند تا بر سر مبلغی به توافق برسند.

در واقع مدتی است که به طور گسترده گزارش شده که بلینگهام شخصا با رئال مادرید به توافق رسیده است. اکنون توافق کاملی بین دو باشگاه وجود دارد. او به تیمی پر از ستاره پیوسته است (به ویژه در خط میانی)، اما برای رئال، این خرید بسیار مهم است زیرا با بازیکنانی مانند ادواردو کاماوینگا، اورلین چوامنی و فده والورده، حضور بلینگهام در سانتیاگو برنابئو که در خط هافبک است میتواند تا دهه آینده این منطقه را بیمه کند.

همانطور که خبرنگار اتلتیک مدیا اشاره می کند، معاینات پزشکی بلینگهام در باشگاه جدیدش قریب الوقوع است. پس از اینکه کریم بنزما روز یکشنبه رسما به دوران 14 ساله خود در اسپانیا پایان داد، احتمالا سرخپوشان روی تقویت خط حمله تمرکز خواهند کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا