سرگرمی

جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد

سه شنبه عصر 10 اسفند در سال 1400 گزارش مرگ مشکوک بازیگر زن معروف به کارآگاه قتل پایتخت اعلام شد.

با اعلام این خبر بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی طبقه چهارم ساختمان شدند یکی از محله های قلهک آمده بودند.

روزنامه ایران نوشت: با ورود به این آپارتمان 65 متری، جسد زهرا فکورصبور 43 ساله در حالی که لباس های خانگی به تن داشت در اتاق خواب روی زمین افتاده بود.

همسر زهرا فکورصبور که یکی او یکی از تهیه کنندگان و کارگردانان مشهور تلویزیون است که وقتی موفق به تماس با این بازیگر نشد به خانه او رفت و جسد او را پیدا کرد. او بلافاصله با اورژانس و پلیس تماس گرفت. زن جوان با وجود نداشتن علائم حیاتی، عملیات احیا توسط امدادگران انجام شد اما مرگ وی تایید شد.

کشف قرص در کنار بدن

در بازرسی از خانه نه دست نوشته ای یافت شد و نه نشانه ای از درگیری. بیش از 10 برگ قرص در کنار بدن این بازیگر زن پیدا شد که نشان می داد او حدود 100 قرص آرامبخش مصرف کرده است.

همسر این بازیگر در تحقیقات اولیه به تیم جنایی گفت: هیچ اختلافی با همسرم نداشتم و رابطه خوبی با هم داشتیم. افسرده نبود و فقط آرامبخش مصرف می کرد چون شب ها راحت نمی خوابید.

مسمومیت دارویی

کارشناسان پزشکی قانونی در بررسی های اولیه علت مرگ را مسمومیت دارویی اعلام کردند. جسد با دستور بازپرس شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی پایتخت برای تعیین علت اصلی مرگ و انجام آزمایشات سم شناسی به پزشکی قانونی منتقل شد و با تایید خودکشی این بازیگر، پرونده وی در جنایی پایتخت قرار گرفت. دادسرای امور به دستور بازپرس شعبه ششم این دادسرا پلمپ شد.

شکایت دوم

در حالی که بیش از 2 سال از این ماجرا می گذشت، چندی پیش مادر زهرا فکورصبور به دادسرا مراجعه کرد و گفت: درست است که دخترم خودکشی کرده است اما فردی او را تشویق به خودکشی کرده و من هم به همین دلیل از او شکایت می کنم. اتهام.”

وی ادامه داد: این فرد رابط بین کارگردان ها و بازیگران است به طوری که بازیگران را به کارگردان ها معرفی می کند تا در فیلم هایشان بازی کنند. تا جایی که می دانم او دخترم را به کارگردان ها معرفی کرد. دخترم با او رابطه کاری داشت و می دانم که آن شخص دخترم را تشویق به خودکشی کرد.

دستور منع

با شکایت مادر بازیگر متوفی، به دستور بازپرس گودرزی، پسر جوان به دادسرای امور جنایی پایتخت احضار شد اما در تحقیقات گفت: من واسطه بین بازیگران و کارگردانان هستم. و زهرا فکورصبور را نیز در چندین فیلم و سریال به کارگردانان معرفی کردم، اما هیچ اختلافی نداشتیم که او را تشویق به خودکشی کنم.

در ادامه تحقیقات هیچ مدرکی دال بر نقش داشتن مرد جوان در این موضوع و تشویق بازیگر زن به خودکشی به دست نیامد.

بدین ترتیب با دستور بازپرس جنایی قرار منع تعقیب پسر جوان صادر و پرونده برای دومین بار مختومه شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا