اخبار روز سینما

جواد عزتی و مهلقا باقری جدا شدند! طلاق این زوج دنیای هنر همه را شوکه کرد!/عکس

این روزها بحث داغ فضای مجازی طلاق جواد عزتی و همسرش است اما هیچ کدام نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده اند.

اخیراً شایعه جدایی جواد عزتی از همسرش محلق باقری در فضای مجازی دست به دست می شود که این شایعه از سوی هیچ کدام تایید یا تکذیب نشده است.جواد عزتی در حالی وارد تئاتر شد که فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره بود. او 15 سال سن دارد و اکنون همسرش خانم مه لقا باقری نیز به عنوان بازیگر شناخته می شود. جواد عزتی در هزارپا نقش منصور را بازی کرد. جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری یکی از زوج های جوان دنیای هنر هستند که از سال 1384 زندگی مشترک خود را آغاز کردند. این زوج هنرمند که هم بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر هستند به لطف بازیگری با هم آشنا شدند و ازدواج کردند.

جواد عزتی مجرد شد؟

مه لقا باقری در پست اخیر خود در اینستاگرام از فراموش کردن تجربیات گذشته خود توسط کاربران فضای مجازی نوشت که بهانه ای برای دامن زدن به شایعات جدایی او از جواد عزتی شده است. البته به نظر می رسد این خبر شایعه باشد و جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری نسبت به این خبر واکنشی نشان ندادند.

مه لقا باقری نوشت:

گذشته هایت را ببخش زیرا انها مانند کفش های کودکی ات نه تنها برایت کوچک هستند بلکه تو را از برداشتن قدم های بزرگ باز می دارند.

جواد عزتی و مهلقا باقری جدا شدند! طلاق این زوج دنیای هنر همه را شوکه کرد!/عکس

.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا