اخبار روز سینما

سخنان جالب “جنی” BLACKPINK درباره سریال جدیدش!

جنی دپ خواننده گروه معروف بلک پینک از مزایا و معایب ایفای نقش در سریال جدید HBO «آیدل» صحبت کرده است.

به گزارش پی ام آپ: جنی در مصاحبه جدید خود از اولین تجربه خود در صنعت سینمای هالیوود صحبت کرد!

به گزارش پی ام آپ، جنی از اعضای گروه بلک پینک اولین نقش خود را در یک سریال بازی کرده است. این آیدل در سریال «آیدل» HBO ایفای نقش کرده است. این سریال اولین بار در جشنواره فیلم کن 2023 به نمایش درآمد.جنی در مصاحبه ای با Women’s Wear Daily و The Hollywood Reporter به جوانب مثبت و منفی ایفای نقش در این سریال پرداخت.

معایب:

1.بازیگری

به گفته این خواننده، وقف بازیگری یک چالش بود. او به عنوان یک آیدلموفق کی پاپ به دنیای خوانندگی عادت کرده است، اما همکاری در “The Idol” اولین پروژه واقعی بازیگری او بود. جنی گفت: «این قطعاً یک چالش بود زیرا من قبلاً چنین چیزی را تجربه نکرده بودم. برای من مثل شکستن یک دیوار بود.”

خوبی:

2. کارگردان

قطعا این پروژه نکات مثبت بیشتری داشت. برای اولین بار، جنی توانست با یکی از منبع الهامات خود همکاری کند. سم لوینسون، ذهن پشت سریال تلویزیونی معروف Euphoria، شخصی است که در حال حاضر سرپرستی این برنامه را بر عهده دارد. لوینسون از اعتماد جنی بسیار خوشحال بود. به‌ویژه که جنی این داستان این سریال را با وجود زندگی خودش به‌عنوان یک سلبریتی مشهور بسیار خوب درک می‌کند.

همکاری جنی و دختر جانی دپ!

3. بازیگران

یکی دیگر از جنبه های عالی The Idol همکاری با لیلی رز دپ بود. جنی اعتراف کرد که در حالی که بازیگری چالش برانگیز بود، حضور لیلی رز دپ در کنارش کار را آسان‌تر کرد.

لیلی رز دپ واقعا به من کمک زیادی کرد. در صحنه ها مرا راهنمایی می کرد، حضورش بسیار آرامش بخش بود. او به من آموخت که چگونه با خودم راحت باشم و نترسم.

4. نقش

در نهایت یکی دیگر از مزایای این پروژه برای خانم آیدل ایفای نقش او در این سریال بود. درست مانند عنوان این سریال، جنی یک آیدل است که از زیر و بم ستاره شدن آگاه است.

این باعث می شود که جنی به شخصیت جالبی برای بازی در این سریال تبدیل شود.، به گزارش پی ام آپ جنی درباره بازی در نقش دایان گفت:

“این فرصتی بود که خودم باشم و شجاع باشم. من واقعاً برای آن تمرین نکردم یا چیزی آماده نکردم. سام لوینسون می خواست که من خودم باشم.”

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا