اخبار روز سینما

جنجال جدید امیر علی نبوبیان


به گزارش شمانیوز؛ چندی پیش امیرعلی نبوئیان مهمان سخنرانی تند «ستاره بازی» بود. این مجری و نویسنده سرشناس در یکی از قسمت های برنامه به تمجید از علی اکبر رائفی پور نظریه پرداز اصولگرا می پردازد. رائفی پور همیشه اظهارات جنجالی می کند و تقریباً به اندازه یک تهیه کننده خبر محبوب است.

حشمت درباره شخصیت پیامبران در سالهای اخیر چنین نوشته است: فکر می کنم همه دست به دست هم دادند تا امیرعلی نبوئیان به عنوان یک شخصیت «هوشمند» ظاهر شود.

آلوارز نیز به شخصیت پیامبران معتقد است: امیرعلی نبویان خدای اجراهای ویروسی است!

کاربری به نام «بچه» نیز نوشت: امیر علی نبویان در جایی گفته امید دیر شده است. به شادی خود وفادار بمانید. به طرز جالبی گفت.

عاطفه در مورد پیامبران نیز نظریه ای نامطلوب مطرح کرده است: امیر علی یک مجری نبوی است. این کاملاً ادعایی است و نه اینکه در واقع متفاوت باشد، اما بسیار مبهم است.

حناس هنر پیامبر است: من هرگز عمیقاً به کسی حسادت نکرده ام. اما ما به همسر امیرعلی نبوئیان حسادت می کنیم. این مرد واقعاً دیوانه وار عاشق زنش است به گونه ای که قبلاً هرگز ندیده بودم. یادمه از حسادت میخواستم گریه کنم.

موکا: چندی پیش کل دنیای مجازی به خیریه امیرعلی نبویان می رفت. الان چه اتفاقی افتاد؟

توتی: ببخشید این آهنگ های عاشقانه امیرعلی نبویان خیلی بهار میاد. اگر از طرفداران این نوع اجراها هستید، پس ما کمی مشکل داریم.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا