اخبار روز سینما

جلوه های فیلم باربی به گورستان می رسد


جلوه های فیلم باربی به تشییع جنازه رسید. فیلم باربی در حال حاضر پرفروش ترین فیلم جهان است. فیلم باربی در سینماهای بسیاری از کشورها در حال اکران است. فیلم باربی در برخی کشورها از جمله کشورهای مسلمان ممنوع شد. از سوی دیگر، اثرات فیلم باربی بسیار رایج شد و تابوت های صورتی رنگ در بازار ظاهر شد.

ایساک ویلگاس از آهواچوپان، صاحب سردخانه در السالوادور، به دلیل عشق به باربی، تابوت هایی با پیراهن هایی با تم باربی درست کرد.

ایساک ویلگاس از شهر آهواچوپان، که صاحب سردخانه ای در السالوادور است، به خاطر عشقش به باربی، تابوت هایی از پیراهن های باربی درست کرد.

صاحب سردخانه در السالوادور به قدری شیفته باربی است که تابوت های صورتی با آستر باربی درست کرده است. با وجود این تابوت ها، یکی از طرفداران باربی می گوید که می توانند باربی را با خود نگه دارند حتی اگر بمیرند!

ایساک ویلگاس، صاحب این خانه تشییع جنازه می گوید که برخی از تابوت ها را قبل از اکران باربی به رنگ صورتی درآورده بود، اما پس از اکران این فیلم، مردم السالوادور و همچنین مردم السالوادور علاقه زیادی نشان دادند. در باربی، بنابراین او تصمیم گرفت پوشش داخلی تابوت ها را با تصاویر باربی نقاشی کند.

ویلگاس ادامه می دهد، او حداقل 10 عدد از این تابوت ها را در این مدت کوتاه فروخته است. البته این به این معنا نیست که در این مدت 10 نفر جان باختند، بلکه وقتی این افراد مردند، تابوت را برای آینده خودشان خریدند. آنها در واقع این تابوت ها را از قبل خریدند.

تا سال گذشته، بیشتر مردم دوست داشتند تابوت ها قهوه ای، سیاه، سفید یا خاکستری باشند. با این حال، سال گذشته یکی از خانواده ها برای دفن یک متوفی درخواست تابوت صورتی کرد که به گفته او بسیار خوشحال شد. اکنون بیشتر افراد به دنبال طرح های صورتی و باربی هستند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا