اخبار روز سینما

جلب توجه هنگامه قاضیانی به دلیل خوانندگی [+عکس]

جلب توجه خانوم بازیگر بسیار جنجالی شد. این خانوم همه توجهات را به خودش جلب می کند. برای دیدن تصاویر از علت جلب توجه هنگامه قاضیانی همراه ما باشید.

خوانندگی هنگامه قاضیانی توجه همه را به خودش جلب کرد. توجه کاربران به هنگامه قاضیانی جنجالی شد. کلیپ خوانندگی هنگامه قاضیانی باعث جلب توجه شد. هنگامه قاضیانی با آهنگ خوندن توجه همگان را به خودش جلب کرد. برای تماشای کلیپ جلب توجه هنگامه قاضیانی همراه پی ام آپلود بمانید.

جلب توجه هنگامه قاضیانی به دلیل خوانندگی

هنگامه قاضیانی جلب توجه کرد

خوانندگی هنگامه قاضیانی، کلیپ خواندگی هنگامه قاضیانی، هنگامه قاضیانی با آخننگ جه همگان، جلب توجه هنگامه قاضیانی

در شبکه های اجتماعی برخی از ویدیوهایی از خوانندگی برخی زنان بازیگر ایرانی منتشر کننده ای ن بار هنگامه قاضیانی با خواندن توجهات کاربران را به خود جلب کرده است.

هنگامه قاضیانی در 30 مرداد 1349 در مشهد متولد شد، وی بازیگر سینما و تلویزیون است. او در رشته جغرافیای انسانی اقتصادی از دانشگاه آزاد در مقظع لیسانس فارغ التحصیل التحصیل شس نس فلسفه غرب از دانشگاه سانفرانسیسکو آمریکا را گرفته است.

خانم قاضیانی درباره ورود به عرصه بازیگری گفت:

سال ها قبل از تئاتر در مدرسه فعال بودم و آمفی تئاتر آنجا را می چرخاندم، در آن زمان به منا زیگری شد که خانواده به من گفتند باید ادامه تحصیل دهم را به این ترتیب از 22 سالصای سالمی ب به آمریکا رفتم تا دوباره برگردم.

ویدیو دیده نشده از خوانندگی هنگامه قاضیانی

در زیر ویدیوی کم تر دیده شده از هنگامه قاضیانی را می‌بینید.

وی در دی ماه 1394 در تالار وحدت کنسرت موسیقی بانوان را در مقام خواننده با اجرای قطعات قطعات دنی از موسیقی ایران با تنظیم رضا تاجبخش روی صحه اجرا کرد.

وی در ارتباط با فرزندش طی مصاحبه ای گفت:

رابطه من و اشکان همیشه مثل یک مادر و فرزند نبوده است. گاهی وقت ها مادرش هستم، گاهی اوقات به عنوان خواهرش بوده ام و خیلی مواقع هم ظلم گش ه به عنوان دوست صمیمی اش بوده ام . به نظرم اشکان هم نسبت من همین حس را دارد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا