اخبار روز سینما

جشن تولد ونگکوک همراه با آرمی‌ها! / شعبده بازی ستاره بی تی اس در تماس تصویری با هواداران! + عکس

جون جونگ-کوک  خواننده و آهنگ سرای اهل کره جنوبی است که جز کم‌ سن‌ترین عضو گروه بی تی اس است که به تازگی تولد 26 سالگی خود را جشن گرفته است. در ادامه بیشتر به این تولد می‌پردازیم.

جونگ کوک، جوان ترین عضو BTS، تولد 26 سالگی خود را جشن گرفت. کمپانی بیگ هیت نیز با انتشار عکس هایی دیده نشده از او، تولدش را جشن گرفت!

به گرارش پی ام آپ به نقل از وقت صبح، جونگ کوک و کمپانی بیگ هیت برنامه های متفاوت و هیجان انگیزی برای طرفداران بزرگ گروه BTS داشتند!

به گزارش وقت صبح، جونگ کوک تولد 26 سالگی خود را در کنار هوادارانش جشن گرفت! کمپانی بیگ هیت نیز با انتشار عکس های جدید و دیده نشده از این بت معروف تولد او را جشن گرفت!

جونگ کوک برای جشن تولدش با هوادارانش تماس تصویری برقرار کرد. این خواننده حتی ترفندهای شعبده بازی‌های مسحورکننده خود را به نمایش گذاشت.

این نمایش با استعداد او طرفداران را شگفت زده کرد و جنبه دیگری از شخصیت چندوجهی او را نشان داد.

جشن تولد ونگکوک همراه با آرمی‌ها! / شعبده بازی ستاره بی تی اس در تماس تصویری با هواداران! + عکس

تولد 26 سالگی جونگکوک از گروه BTS

جونگ کوک جشن تولد خود را با انتشار یک ویدیوی زنده اختصاصی در اول سپتامبر آغاز کرد.

پخش زنده یک ژست صمیمانه برای جونگ کوک بود تا با طرفدارانش ارتباط برقرار کند و احساسات خود را در این روز مهم منتقل کند.

جشن تولد ونگکوک همراه با آرمی‌ها! / شعبده بازی ستاره بی تی اس در تماس تصویری با هواداران! + عکس

علیرغم داشتن یک روز شلوغ، جونگ کوک مطمئن شد که تولدش را با آرمی‌ها جشن می گیرد. به محض رسیدن به خانه پخش زنده اش شروع شد. در طول جلسه زنده، جونگ کوک با طرفدارانش در مورد تمرینات روزانه اش و نحوه گذراندن روزش با دوستانش صحبت کرد.

جونگ کوک با ابراز قدردانی از ARMYs در مورد تولد یازدهمین سالگردش با طرفدارانش صحبت کرد که از زمان شروع کارش در سال 2013 با طرفدارانش جشن گرفته است.

تولد بی تی اس جونگ کوک

ونگکوک به عنوان گواهی بر علاقه‌اش به آرمی‌ها، پیامی صمیمانه در روز تولدش نوشت و به اشتراک گذاشت. وی در این پیام از محبت ها و حمایت هایی که در طول سال های فعالیت خود داشته است تشکر کرده است. وی لحظات ارزشمند و حمایت های بی دریغ آرمی‌ها را یادآور شد و بر اهمیت حضور در کنار هم آن‌ها تاکید کرد.

برگرفته از رسانه وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا