اخبار روز سینما جهان

جشن تولد برای میلاد کی‌مرام/ از سینمای قهرمان محور حمایت کنید

به گزارش خبرگزاری ریمینو دومین اکران مردمی فیلم سینمایی غرب آسمان به نویسندگی و کارگردانی محمد عسگری و تهیه کنندگی حبیب ولی نژاد شب گذشته ۲. اردیبهشت ماه ماه در پردیس سینمایی لوتوس مال برگزار شد.

در این اکران میلاد کیمرام، کریم امینی، کیوان آزاد، یوسف فروتن از بازیگران فیلم و حبیب ولی نژاد تهیه کننده حضور داشتند و جشن تولد میلاد کیمرام با حضور دوستداران سینما برگزار شد. حبیب ولی نژاد تهیه کننده پیش از نمایش فیلم ضمن خیر مقدم به حضار گفت: امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید و از سینمای قهرمان محور حمایت کنید.

بعد از این میلاد کی مرام گفت: سال نو را به شما تبریک می گویم و خوشحالم که امشب شما را اینجا می بینم. آرزو می کنم که قلب مردم کشورم همیشه خوب باشد و هرکسی که باعث درد شما می شود به سزای اعمال خود برسد.

وی ادامه داد: از شما تشکر می کنم که در این شرایط سخت به سینما آمدید و از چنین فیلم هایی که نام آن را سینمای قهرمان محور گذاشته ایم و کمتر ساخته می شود، حمایت می کنید.

بازیگر نقش خلبان شیرودی در فیلم «آسمان غرب» در پایان گفت: این فیلم ها نیاز به دیده شدن نسل امروز دارد. شاید بتوان تا حدودی جلوی آن را گرفت، اما تلاش برای دیده نشدن شما را به جایی نمی رساند. بدانید این فیلم ها دیده خواهد شد و به امید خدا و لطف شما در تاریخ ماندگار خواهد شد.

فیلم سینمایی آسمان غرب روایتی قهرمان محور از حماسه آفرینی شهید علی اکبر شیرودی خلبان کبری نیروی هوایی ارتش و گروه همرزمانش در نخستین روزهای آغاز و غافلگیرکننده جنگ در غرب را به تصویر می کشد. کشور برای حفظ وطن

بازیگران این اثر میلاد کیمرام، امیرحسین آرمان، نادر فلاح، آرمین رحیمیان، کریم امینی، روح الله زمانی، راحله لطفی، محمدرضا صولتی، پیام اینالویی، یوسف فروتن، احسان عباسی، صفر محمدی، کیوان آزاد، مهران میرزایی، احسان صاحب الزمانی. ، وحید عبدالمجیدی، رامین قربانی، مجتبی واشیان، پرهام غلاملو، سامیه مهری، نیوشا علیپور، امیرحسین شام بیاتی، توران یاقوتی و با حضور افتخاری تورج الوند و نسیم ادبی.

این اقدام هوایی محصول بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران و پخش آن بر عهده موسسه می باشد. بهمن سبز است

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا