اخبار روز سینما

جشن باشکوهی که “تیلور سوییفت” به مناسبت روز استقلال آمریکا با حضور “سلنا گومز” برپا کرد!

روز استقلال آمریکا از آن دسته روزهایی استدکه بسیاری از آمریکایی‌ها آن را جشن می‌گیرمد؛ تیلور سوییفت، خواننده محبوب آمریکایی نیز به همراه دوستانش از جمله سلنا این روز را میزبانی کرده است.

به مناسبت جشنواره چهارم جولای، تیلور سویفت و دوستان نزدیکش مراسمی بزرگ برگزار کردند که در روز استقلال آمریکا برگزار شد.

به گزارش پی ام آپ، سویفت با به اشتراک گذاشتن عکس‌هایی از این مهمانی خود را به این مناسبت تبریک گفته است و این عکس‌ها در اینستاگرام او منتشر شده‌اند.

خواننده و ترانه‌سرایی به نام تیلور سویفت، تصاویری از جشن چهارم جولای خود را در خانه ساحلی خود در رود آیلند در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

در این جشن، تمام مهمانان که همگی زن بودند، از جمله سلنا گومز، استه، دانیل و آلانا هایم، اشلی آوینیون و سیدنی نس، در کنار سویفت حضور داشتند.

سویفت با اشاره به این موضوع که اکثر زنان حاضر در تصاویر هم‌اکنون مجرد هستند، نوشت: “با تاخیر، روز استقلال را به دختران مستقل محله‌ی شما تبریک می‌گویم.”

سوئیفت همچنین مجموعه ای از عکس های پولاروید از گروهی که در آشپزخانه در آغوش گرفته اند، با هم آواز می خوانند و بستنی قرمز، سفید و آبی می خورند، منتشر کرد.

جشن بزرگ تیلور سویفت برای روز استقلال ایالات متحده!

این خواننده معروف، در مهمانی خود به مناسبت جشن چهارم جولای، چندین لباس مختلف پوشید. همچنین، سلنا گومز که 30 ساله است، تصویری از خود در این مهمانی را در برنامه جدید تردز اینستاگرام منتشر کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که در گذشته، سویفت میزبان بسیاری از مهمانی‌های پر ستاره در چهارم ژوئیه بوده است، اما چند سالی است که او عکس‌هایی از این گونه مهمانی‌ها را به اشتراک نگذاشته است.

تیلور سوئیفت همچنین نسخه جدیدی از آلبوم خود به نام “اکنون صحبت کن” را در روز جمعه منتشر کرد. او در این آلبوم آهنگ هایی را که سال ها پیش تنظیم شده بود اما هرگز منتشر نشد را با طرفدارانش به اشتراک می گذارد.

همیشه مجبور بودم در انتخاب هایم بی رحم باشم. آهنگ هایی را منتشر نکردم که هنوز به آن افتخار می کنم.

آهنگ های جدید منتشر شده در این آلبوم در سال 2010 ساخته شده است. تیلور این آلبوم را به عنوان آلبومی در مورد شهوت، خیالات، دل شکستگی ها، درام ها و تراژدی هایی که در زندگی خود به عنوان یک زن جوان بین سنین 18 تا 20 سال تجربه کرد، نوشت.

گردآوری شده از سایت وقت صبح

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا