اخبار روز سینما

جشنواره شهید رجایی از برترین های استان همدان در میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تجلیل می کند.


به گزارش خبرنگار شما نیوز درهمدان، محسن معصوم علیزاده گفت: وزارت منابع و تحول اداری و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری متولی توسعه مدیریت و منابع هستند با توجه به تمجید ویژه مقام ارشد این وزارتخانه و تاکیدات این وزارتخانه. معاون توسعه مدیریت و منابع و پیگیری های مدیر کل منابع انسانی با حضور نمایندگان معاونت صنایع دستی کشور برای اولین بار پس از دو سال در کشور تجلیل شد. کادر برتر و نمونه طرح جشنواره شهید رجایی همدان.

وی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مزین به حضور کارکنان و مدیران شریف و امین است که عمده ترین کارمندان حوزه خدمات عمومی کشور هستند که خالصانه برای رفع مشکلات مردم تلاش می کنند. مردم.

معصوم علیزاده گفت: نیروی انسانی سرمایه کلیدی دولت است زیرا هم دارایی های فیزیکی و هم مالی را ایجاد می کند و در تحقق اهداف تحول دولت نقش اساسی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با این رویکرد ضرورت وجود نیروی انسانی چابک، کارآمد و آینده دار در تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی به خوبی نمایان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: برای ارج نهادن به خدمت صادقانه، مصمم و موثر با سنجش شایستگی های محوری و شناسایی و تقدیر از کارکنان برتر شاغل در ادارات شهرستان های استان همدان و جشنواره شهید رجایی در سال 1402 و ارتقای بهره وری و عملکرد در راستای نهادینه سازی فرهنگ بهبود و توسعه و ترویج فرهنگ سازمانی مناسب از مهدی غلامی مدیر عالی شهرستان کبودراهنگ و محمدجواد فتحی به عنوان کارمند ارشد شهرستان تویسرکان تجلیل شد. در این جلسه


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا