اخبار روز سینما

جزئیات کامل آخرین فیلم کلینت ایستوود منتشر شد !

روز گذشته، کلینت ایستوود اعلام کرد که ساخت یک فیلم جدید است و در ادامه به جزئیات کامل آخرین فیلم کلینت ایستوود پرداخت.

پس از گذشت روزها از کلینت اینستوود مصاحبه‌های در یک پادکست به انتشار رسید، توضیحات فیلم کلینت ایستوود در پایگاه خبری خبرگزاری ها درباره فیلم آخر کلینت ایستوود بحث های جنجالی به پیش افتاد. در ادامه، آخرین ساخته به کارگردانی کلینت ایستوود همراه بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

جزئیات کامل آخرین فیلم کلینت ایستوود

کلینت ایستوود بیش از شش دهه و نزدیک به 50 فیلم به نام به عنوان یک بازیگر کارگردان بازی کرده و حالا به نظر می رسد که کلینت ایستوود ممکن است در آینده‌ای آینده‌ای نزدیک به حرفه افسانه‌ای افسانه‌ای خود باشد. به گزارش DiscussingFilm، ایستوود در حال آغاز روند کارگردانی فیلم است که آخرین فیلمش نامیده شده است.

درباره جزئیات مربوط به آخرین پروژه ایستود، شایعه شده است که این یک اثر هیجان انگیز با نام هیئت منصفه #2 است. گفته می شود داستان روی یک هیئت منصفه در یک محاکمه است که ممکن است قاتل باشد و معضل تسلیم شدن یا دستکاری هیئت منصفه برای فرار از جرم دست و پنجه نرم افزار باشد.

لطفا توجه داشته باشید:

درباره فیلم آخر کلینت ایستوود

توضیحات فیلم کلینت ایستوود

کلینتون ایستوود، متولد ۳۱ مه ۱۹۳۰ بازیگر، فیلم، آهنگساز و تهیه‌کننده آمریکایی. ایستوود شهرت را با بازی در فیلم‌های سه‌گانه دلار به خاطر یک مشت، به خاطر چند دلار و خوب بد بد، کارگردان کارگردان ایتالیایی، سرجو سرجو لئونه لئونه کسب کرد.

ایستوود برای فیلم نابخشوده و محبوب میلیون دلاری علاوه بر نامزدی‌اش برای دریافت جایزه بهترین بازیگر، اسکار بهترین کارگردانی‌سازی بهترین فیلم را برای خود کسب کند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا