اخبار روز

جزئیات جدید از تیر خوردن عسل در Behesht Zahra

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران امروز سه شنبه 19 دی مصدومیت 1402 ماهه یکی وی از اراذل درجه یک تهران در بهشت ​​زهرا خبر داد.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران گفت: مراسم عزاداری در این روز از ساعت 13 برگزار می شود. یکی یکی از اراذل سطح 1 در بهشت ​​زهرا برگزار شد و اراذل و اوباش دیگر نیز در این مراسم حضور داشتند.

وی افزود: در این مراسم دو باند اراذل و اوباش که اختلاف قدیمی داشتند با هم درگیر شدند که منجر به درگیری مسلحانه شد. یکی از اراذل سطح 1 [ هانی کرده]وی از ناحیه پای چپ اصابت گلوله و چهار ضربه چاقو از ناحیه سر و پشت خود اصابت کرده است.

سرهنگ راستی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری عاملان درگیری مسلحانه ادامه دارد، گفت: مصدوم به بیمارستان جنوب تهران منتقل شد.

لازم به ذکر است که پلیس در دستورات خود افراد شرور را طبقه بندی کرده است و کسانی که شرارت را تکرار می کنند از دیدگاه پلیس سطح 1 تعریف می شوند و رفتار و حرکات آنها تحت کنترل و اشراف اطلاعاتی پلیس است اما معادل 2 زورگو هستند. کسانی هستند که معمولا خرده پا هستند. آنها افراد سطح یک هستند و هنگام وقوع شر به کمک آنها می آیند. اوباش سطح 3 نیز افرادی هستند که نوع شر آنها معمولاً یک یا دو بار تکرار می شود.

۴۷۴۷

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا