اخبار روز سینما

جزئیات تکمیلی فصل دوم سریال خاندان اژدها !

پس از تاریخ انتشار فصل دوم سریال The House of The Dragon مورد توجه قرار گرفت، جزئیات تکمیلی فصل دوم سریال خاندان اژدها نیز به انتشار رسید.

شاید بزرگ‌ترین اتفاقی که در فصل دوم سریال خاندان اژدها دید حضور اژدهایان متفاوت دیگری می‌باشد که 5 رویداد جدید از این دنیا است.

بیشتر بخوانید:

دانلود و تماشای سریال خاندان اژدها قسمت ۱۰ با زیرنویس فارسی

تاریخ پخش فصل دوم سریال خاندان اژدها

جزئیات تکمیلی فصل دوم سریال خاندان اژدها

با تجربه جرج آر. آر. مارتین، شرح فصل دوم سریال House Of The Dragon با برنامه های جدید آغاز می شود و پیش می رود. بازی تاج و تخت یا همان A Song of Ice and Fire جرج آر آر مارتین شامل سه اژدهای پرنده آتشین است که در طول فصل اول این سریال حضور نداشتند.

فصل اول سریال، نشان داد که بیشتر نسبت به اصلی اصلی بازی تاج و تخت آژدهایان دارد و توجه به موفقیت بی‌نظیر فصل 1 شبکه HBO، جای جای تعجب نیست که فصل 2 House of the dragon بیش از پیش از این پتنسیل در آن دنیا است. استفاده کند.

در ادامه می‌توانید از سریال House Of The Dragon را ببینید:

شرح فصل 2 سریال خاندان اژدها

شرح فصل دوم سریال House Of The Dragon

خاندان اژدها یا یا House of Dragon 2022 یک مجموعه تلویزیونی می‌باشد که در ژانر درام، فانتزی ساخته شده است. این مجموعه، پیش درآمد، یا همان پریکوئل سریال بازی تاج و تخت می‌باشد توسط جرج آر. آر. مارتین و رایان کندال خلق شده است. این سریال از رمان آتش و خون نوشته مارتین و خط زمانی آن به قرن پیش از اتفاقات سریال اصلی می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا