اخبار روز سینما

جدیدترین و بهترین فیلم های ژاپنی تاریخ + [2023]

ما سعی کردیم در مقاله جدیدترین و بهترین فیلم های ژاپنی تاریخ + [2023]

نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اگر از علاقه مندان به آثار ژاپنی هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید. لیستی از اخیر و بهترین فیلم های ژاپنی تمام دوران و 2023 برای شما آماده شده است.

جدیدترین فیلم های ژاپنی

از روزهای اولیه آکیرا کوروساوا، اوج وحشت ژاپنی، تا آثار متحرک بصری خیره کننده هایائو میازاکی، سینمای ژاپن همیشه قدرتمند بوده است. و این عظمت به مجموعه تئاتر او نیز کشیده می شود. خوشبختانه، در عصر فناوری، شبکه هایی مانند نتفلیکس چیزهای زیادی برای ارائه دارند.

ژاپن بخش درخشانی از سینمای جهان را دارد، بنابراین بخشی از تاریخ سینما در فیلم های این کشور یافت می شود. این سرزمین که یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین صاحبان سینماست، کارگردانان مولفی را پرورش داده است که غرب در برابر آنها تعظیم می کند.

در سال 1899 اولین فیلم ژاپنی ساخته شد، اما دهه 1950 دوران اوج سینمای ژاپن بود، راشامون صنعت فیلم این کشور را به جهان معرفی کرد و ورود سینمای ژاپن به صحنه جهانی را رقم زد. در پایان این دهه بود که فیلمسازان بزرگی چون ناگیسا اوشیما، شوهی ایمامورا و هیروشی تشیگاهارا جنبش موج نوی ژاپن را آغاز کردند و به دنبال شکستن قوانین سینمای قبلی بودند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال 2023

بهترین فیلم های سال 2023

بهترین انیمیشن های سال 2023

بهترین فیلم های ژاپنی

  • بهترین فیلم های ژاپنی 2023
  • محبوب ترین فیلم های ژاپنی.
جدیدترین فیلم های ژاپنی

هنر و سینمای ژاپن مانند بسیاری از کشورهای دیگر تحت تأثیر فرهنگ، تاریخ، خانواده، آداب و رسوم، جنگ جهانی، رکود اقتصادی، تبعیض طبقاتی و غیره است.

ژاپن در دهه گذشته به عنوان یک قطب قدرتمند سینما شناخته شده است و سری انیمیشن هایی که در سال های اخیر تولید کرده است به عنوان محبوب ترین در جهان رتبه بندی شده است. برای ارائه و تحلیل محبوب ترین سریال های ژاپنی با ما همراه باشید.

جدیدترین و بهترین سریال ژاپنی تمام دوران + [2023]

ترسناک ترین فیلم ها و سریال های ژاپنی سال 2023 و تمام دوران

Resident Evil: Island of Death

بهترین فیلم های ژاپنی سال 2023
بهترین فیلم های ژاپنی سال 2023

Resident Evil: Death Island یک فیلم اکشن و ترسناک انیمیشن رایانه‌ای بزرگسالان است که در دنیای سری بازی‌های ویدیویی Resident Evil اتفاق می‌افتد. این پنجمین قسمت و چهارمین فیلم از مجموعه انیمیشن های Resident Evil است که پس از مینی سریال Resident Evil: Revenge و 2021 Resident Evil: Infinite Darkness در سال 2017 است. این فیلم برای اکران در 7 جولای 2023 برنامه ریزی شده است.

افسر دفتر علوم دفاعی، لیان اس. کندی، در مأموریتی است تا دکتر آنتونیو تیلور را از دست آدم ربایان نجات دهد که یک زن مرموز مداخله می کند. در همین حال، کریس ردفیلد، مامور BSAA در حال بررسی یک شیوع زامبی در سانفرانسیسکو است، جایی که علت عفونت ناشناخته است. تنها وجه مشترک قربانیان این است که همه آنها اخیرا از جزیره آلکاتراز دیدن کرده اند. به دنبال این سرنخ، کریس و تیمش به جزیره می روند، جایی که ترس جدیدی در انتظار آنهاست.

من را چیهیرو صدا کن

بهترین فیلم های ژاپنی سال 2023
بهترین فیلم های ژاپنی سال 2023

چیهیرو به عنوان یک فاحشه کار می کرد. او در یک شهر ساحلی توقف کرد و در آنجا یک غذای بنتو خورد. او آنقدر غذا را دوست داشت که تصمیم گرفت در یک شهر ساحلی ساکن شود و در یک مغازه بنتو کار کند. او اکنون در مغازه بنتو با لبخند از مشتریان استقبال می کند و با آنها گپ می زند.

او حتی گذشته خود را پنهان نمی کند. چیهیرو در مورد مشکلات مختلف با مشتریان صحبت می کند و از طریق صحبت های آنها به او آرامش می دهند. خود چیهیرو از تنهایی رنج می برد که از زمانی که او در کنار خانواده اش کوچک بود شروع شد. او با ملاقات با مشتریان خود با تنهایی خود نیز روبرو می شود و آرام آرام از پس آن برمی آید.

روزهای عالی

جدیدترین فیلم های ژاپنی
جدیدترین فیلم های ژاپنی

روزهای عالی (به انگلیسی: Perfect Days) فیلمی ژاپنی-آلمانی به کارگردانی ویم وندرس است. این فیلم ترکیبی از چهار داستان کوتاه است و کوجی یاکوشو در نقش یک تمیزکننده توالت فرنگی بازی می کند.

هیرایاما در توکیو مشغول تمیز کردن توالت است. انگار از زندگی ساده اش راضی است. او یک زندگی روزمره ساختار یافته دارد و اوقات فراغت خود را به علاقه اش به موسیقی و کتاب اختصاص می دهد. هیرایاما نیز درختان را دوست دارد و از آنها عکس می گیرد. بیشتر گذشته او به تدریج از طریق یک سری برخوردهای غیرمنتظره آشکار می شود.

توکیو سوناتا ۲۰۰۸

محبوب ترین فیلم های ژاپنی.
محبوب ترین فیلم های ژاپنی.

توکیو سوناتا یک درام ژاپنی است که برنده بهترین فیلم و فیلمنامه در سومین دوره جوایز فیلم آسیایی شد و نامزد بهترین کارگردانی و فیلمنامه در جوایز سینمای آسیا پاسیفیک 2008 شد.

پدر خانواده که در یک شرکت کار می کند پس از یک سری سیاست های کارگری شغل خود را از دست می دهد. او این را از خانواده اش پنهان می کند. این در حالی اتفاق می افتد که خانواده شما خوب نیستند.

این فیلم درباره مشکلات مردم و خانواده های توکیو است و سعی دارد به مشکلات واقعی بپردازد. فیلم با پس زمینه و زیرمتن رکود اقتصادی ژاپن پیش می رود، افرادی که شغل خود را از دست داده اند یا در صف مراکز کاریابی و پناهگاه های بی خانمان هستند.

طعم چای ۲۰۰۴

محبوب ترین فیلم های ژاپنی.
محبوب ترین فیلم های ژاپنی.

این فیلم داستان خانواده هارونو را دنبال می کند که در شهری با تعدادی ویژگی های عجیب زندگی می کنند. پدر خانواده مسحور کننده است و کوچکترین دختر نیز دوقلو خود را می بیند. طعم چای این یکی از بهترین فیلم های ژاپنی معاصر است که منتقدان از آن به عنوان یک فیلم ژاپنی شایسته یاد می کنند. این فیلم برنده جوایز معتبر بسیاری در ژاپن و اروپا شد.

این فیلم روایتی فانتزی با لحنی کمدی دارد که در مواقعی با عناصر پوچ آمیخته می شود و داستانی جذاب خلق می کند. رئالیسم جادویی مملو از بازیگران فوق‌العاده‌اش است و فیلم بخشی از روند جوی خود را مدیون این ترکیب شگفت‌انگیز است.

تیغه پنهان ۲۰۰۴

بهترین فیلم های ژاپنی
بهترین فیلم های ژاپنی

تیغه پنهان که دومین قسمت از سه گانه سامورایی یوجی یامادا است، بر اساس مجموعه ای از دو رمان شوهی فوجیساوا نوشته شده است و درباره دورانی است که ژاپن دستخوش تغییراتی در دولت، فرهنگ و ساختارهای طبقاتی خود شده بود.

داستان فیلم در قرن نوزدهم می گذرد، مونزو که یک سامورایی است، تصمیم می گیرد شمشیر خود را رها کند و خود را وقف کشاورزی و خانواده اش کند. سامورایی تیغه پنهان بر خلاف آثار سنتی ژاپنی از این نوع است و یک اثر سامورایی متفاوت است که شامل توسعه شخصیت های جذاب و درام قابل توجه است و نمایشی از فرهنگ سامورایی و ساختار سیاسی و اجتماعی ژاپن را به حرکت در می آورد.

هارا – کری: مرگ یک سامورایی ۲۰۱۱

بهترین فیلم های ژاپنی
بهترین فیلم های ژاپنی

هارا-کیری: مرگ سامورایی یک فیلم درام سه بعدی است که به عنوان بازسازی فیلم هاراگیری ماساکی کوبایاشی در سال 1962 شناخته می شود. این فیلم اولین فیلم سه بعدی بود که در جشنواره کن به نمایش درآمد که به عنوان یک اثر ترسناک عمیق و مکمل توسط هاراگیری مورد ستایش قرار گرفت. کوبایاشی.

Hara-Kiri: Death Of A Samurai ادای احترام Miike به ژانر سامورایی است که داستانی شگفت انگیز از سختی و انتقام را روایت می کند. میکه داستان خود را با یک سری فلاش بک های مفصل پیش می برد و با حرکات آهسته دوربین به میزوگوچی ادای احترام می کند.

یک سامورایی به دلیل شرایط بد زندگی برای انجام مراسم سنتی خودکشی سامورایی به خانه یکی از اربابان می رود. اما شرایط آنجا متفاوت است.

بتل رویال ۲۰۰۰

بهترین فیلم های ژاپنی
بهترین فیلم های ژاپنی

بتل رویال یک اکشن هیجان انگیز بر اساس کتاب پرفروشی به همین نام نوشته کوشون تاکامی است. گروهی از دانش‌آموزان کلاس نهم دبیرستان مجبور شدند در یک مسابقه بتل رویال مبتنی بر قوانین شرکت کنند. آنها به جزیره ای فرستاده می شوند و بازی سختی را شروع می کنند.

این فیلم بسیار خشن است اما لحنی طنز و بسیار دلنشین دارد. بتل رویال فیلمی تاریک و آخرالزمانی است که تفسیر تکان دهنده ای از فاشیست، جنبه تاریک بشریت و جامعه را نشان می دهد و جامعه ژاپن را به باد انتقاد می گیرد.

حدود 7000 نفر برای ساخت این فیلم تست دادند که برگزیدگان نهایی چندین ماه تحت تمرینات بدنی قرار گرفتند. بتل رویال هنگام اکران با سانسور و فشار سیاسی همراه بود، اما دولت ژاپن نتوانست جلوی محبوبیت این فیلم را بگیرد.

بیشتر بخوانید:

از شرکت شما در انتهای مقاله بهترین فیلم های ژاپنی ما سپاسگزاریم. حتما نظر خود را در مورد این مقاله با ما در میان بگذارید. شما می توانید نویسنده مهمان در سایت باشید. فیگر عضو شوید و علاوه بر به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد مقالات، بررسی فیلم ، نقد سریال، اخبار سینما و مطالب خود را منتشر کنید. برای خواندن تماس مرتبط در لینک نویسنده مهمان کلیک کنید در ضمن همکاران عزیز می توانید اینستاگرام پی ام آپلود فیلم های برتر در ژانرهای مختلف و خلاصه ای از نقدهای فعلی فیلم را بررسی کنید.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/جدیدترین-و-بهترین-فیلم-های-ژاپنی-تاریخ/
  • فیلم های ژاپنی جدید

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا