اخبار روز سینما

جدیدترین فیلم بردلی کوپر معرفی شد Is This Thing On

بردلی کوپر در فیلم جدیدش Is This Thing On با ویل آرنت و امیلی بلانت همکاری می‌کند. کوپر علاوه بر کارگردانی یکی از بازیگران فیلم برای استودیوی سرچ‌لایت خواهد بود، آرنت فیلمنامه این فیلم را با همکاری «مارک شپل» به نگارش درآورده است.

فعالیت بردلی کوپر از سال ۱۹۹۹ آغاز شد و در سال ۲۰۰۱ به عنوان بازیگر در فیلم تابستان داغ و مرطوب به کارگردانی دیوید وین، با بازیگرانی همچون جنین گرافلو، دیوید هاید پیرس، مالی شنون و پل راد، نقش آفرینی کرد. این فیلم، موفقیت چندانی نداشت، اما برای بردلی کوپر یک تجربه کاری مثبت بود.

بعد از آن، با بازی در فیلم تلویزیونی جاسوسی در سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶، بردلی کوپر در میان مردم شناخته شد. در سال ۲۰۰۵، با بازی در فیلم کمدی مهمانان ناخوانده عروس، به موفقیت چشمگیری دست یافت. در ابتدای فعالیت‌هایش، بردلی کوپر به بازی در فیلم و سریال‌های کمدی مشغول بود و در بین مردم محبوبیت بسیار داشت. اما با بازی در فیلم خماری در سال ۲۰۰۹، یکی از برجسته ترین نقش های خود را در طول سال‌های فعالیتش ایفا کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا