گروه bts

فانکو پاپ دست به کار ساخت عروسک گروه بی تی اس شد! + عکس

بی تی اس یکی از محبوب‌ترین گروه‌های پسرانه موسیقی پاپ کره‌ای است که از 7 نفر تشکیل شده است. این گروه فعالیت خود را از سال 2013 شروع کرده است. حال فانکو پاپ که در ساخت طیف گسترده ای از عروسک های کلکسیونی فعالیت می کند، قصد دارد عروسک اعضای این گروه را بسازد.

این عروسک های بامزه با الهام از اعضای گروه محبوب “بی تی اس” ساخته شده اند و به زودی وارد بازار خواهند شد!!

به گزارش پی ام آپ به نقل از شرکت فاکو پاپ جدیدترین طرح های عروسک خود را با الهام از اعضای گروه کی‌پاپی  “BTS” ارائه کرد!

به گزارش گروه ترجمه صبح، هم اکنون علاقه مندان می توانند جدیدترین و بروزترین عروسک های فانکو پاپ اعضای BTS را مشاهده کنند! در ضمن این عروسک های جدید وارد بازار نشده اند!

همه طرفداران شرکت اسباب بازی فانکو را می شناسند.

خط فانکو این شرکت به‌ویژه در میان طرفداران فرهنگ پاپ پرطرفدار و محبوب است، زیرا این شرکت چهره‌های دارای مجوز زیبایی از شخصیت‌ها و افراد مشهور از سراسر صنعت سرگرمی می‌سازد.

پیش از این، فانکو سه مجموعه از چهره ها را با الهام از گروه BTS منتشر کرد.

اولین مجموعه سال 2019 از آلبوم «Love Yourself: Answer» الهام گرفته شده است. دو نفر دیگر به ترتیب از موزیک ویدیوهای «Dynamite» و «Butter» الهام گرفتند.

مجموعه عروسک های جدید گروه BTS!

اکنون این شرکت مجموعه جدید عروسک ها و فیگورهای خود را ارائه کرده است.

این بار، از نسخه “in” آلبوم گروه  PROOF الهام گرفته شده است.

یکی از هواداران مجازی این گروه اولین عکس های این عروسک های جدید را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است. این فیگورهای پلاستیکی طراحی انتزاعی و در عین حال نمادین دارند.

طرح جدیدترین عروسک‌های اعضای گروه کی‌پاپ بی تی اس منتشر شد!!

عروسک های جدید BTS

طراحی متفاوت این عروسک ها به وضوح مشخص می کند که کدام عروسک متعلق به کدام عضو گروه است. این عروسک ها حالت های کاملاً جدیدی نیز دارند. عروسک متعلق به جونگکوک حتی پیرسینگ‌های نمادین او را نیز دارد!

حتی اگر طرفداران بخواهند این عروسک ها را همه جا با خود ببرند، راه حلی وجود دارد! تمامی این عروسک ها در نسخه کوچکتر جاکلیدی تولید و به فروش خواهند رسید.

هنوز هیچ اعلام رسمی در مورد تاریخ عرضه این عروسک ها منتشر نشده است. با این حال، طرفداران امیدوارند این عروسک های جدید به موقع برای تعطیلات و فصل زمستان عرضه شوند.

گردآوری شده توسط www.vaghtesobh.com

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا