اخبار ارز دیجیتال

جدیدترین تله های کلاهبرداران ارزهای دیجیتال؛ انجمن بلاک چین ایران هشدار داد!

زمان مطالعه: 2 دقایق

انجمن بلاک چین با صدور بیانیه ای نسبت به ترفند جدید کلاهبرداران ارزهای دیجیتال هشدار داد.
به گزارش رمز نیوز و بر اساس بیانیه این انجمن اخیرا روشی از کلاهبرداری مشاهده شده که نتیجه آن هتک حیثیت و یا سیاه نمایی است. در این روش، نفر اول (کلاهبردار) به نفر دوم (قربانی) اشاره می کند و بیان می کند که موجودی کیف پول ارز دیجیتال آنها در کیف پول آنها قفل شده است یا نمی توانند آن را برداشت کنند. سپس برای تایید کیف پول توسط نفر دوم، نفر اول رمز یا کلمات کلیدی کیف پول خود را ارائه می دهد و از آنجایی که نفر اول هنوز به آنها دسترسی دارد، موجودی را برداشت می کنند. سپس با مدارک موجود به مراجع مختلف شکایت می کنند یا قربانی را تهدید می کنند (انصراف از شکایت در صورت پرداخت دیه).

به گفته انجمن بلاک چین، این علاوه بر مواردی مانند اجاره یک حساب بانکی به افراد دیگر، امکان دسترسی افراد دیگر به حساب، تشویق مردم به خرید سکه با وعده رشد نهایی، وعده پرداخت سود است. انواع روش های بازاریابی چند سطحی غیر متعارف. هر توکنی را که بازار ثابت جهانی در چندین پلتفرم معتبر ندارد، بپذیرید و بهای آن را بپردازید، ارز را در زمان معین (پمپ و دامپ) بخرید و بفروشید و از ناشناس پیام بفرستید. . سرمایه گذاری افراد، عمدتا خارجی ها در هر پروژه ای، تنها منجر به قربانی شدن کاربر می شود.

در صفحه قیمت های فعلی ارزهای دیجیتال، می توانید قیمت تمام توکن ها و ارزهای دیجیتال را به صورت زنده و لحظه ای مشاهده کنید.

نوشته شده توسط جدیدترین کلاهبرداران ارزهای دیجیتال؛ انجمن بلاک چین ایران هشدار داد! اولین بار در Cryptocurrency News. ظاهر شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا