اخبار روز سینما

جایگزین سریال های نوروزی و رمضانی مشخص شد







شبکه اول تلویزیون: رخنه با محوریت هوافضا

به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، جانشین فارس قرار است سریال «رخنه» به کارگردانی علی غفاری را که از سال 1402 فیلمبرداری شده است، 24 اسفند اکران کند. اردیبهشت ماه 1403 روی آنتن شبکه اول سیما، پیگیری خبرنگار فارس با مهدی شفیعی، تهیه کننده این سریال جایگزین «نون خ 4» نشان می دهد که در «رخنه» کمتر از 7 بازیگر از جمله بازیگرانی چون حضور داشتند. نادر فلاح، رامتین خداپناهی، بهرام ابراهیمی، مریم کاویانی، نیلوفر شهیدی، سپیده خداوردی، حدیث نیکرو، امیر حامد، علیرضا جلالی تبار، امیرحسین صدیق، علیرام نورایی، خسرو شهروز، کاظم هژیر، آزادی، حسن عثابک علیرضا مهران و… ایفای نقش می کنند.
وی در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره داستان این سریال گفت: این سریال درباره یک دانشمند هوافضا است که روی موشک کار می کند و با موانع داخلی و خارجی روبرو می شود. موانعی که او را با چالش ها و …

شبکه دو: ادامه احکام بهزاد خلج در «آقای. قاضی”

شبکه دو سیما فصل جدید آقای قاضی را با نام آقای قاضی پخش می کند. قاضی» انتشار. «شعبه 121» هر هفته در دو روز پنجشنبه و جمعه روی آنتن می رود. «بهزاد خلج» که همچنان نقش آقای قاضی را بازی می کند، وارد شعبه جدیدی به نام شعبه 121 می شود که داستان های متفاوتی دارد و دیگر جنبه های تدریس حقوقی به ثمر خواهد نشست. در فصل دوم این مجموعه آقای قاضی به موارد پیچیده تر با موضوعات مختلف می پردازد. این سریال نیز مانند فصل اول به کارگردانی سجاد مهرگان و سرپرستی نویسندگی بر عهده سید محمد حسینی است.
شایان ذکر است که در فصل اول، «Mr. قاضی» که از ساختار داستانی برای انتقال مسائل حقوقی و ساختاری اپیزودیک در دادگاه استفاده می کرد، پرونده های مختلف دادگاه به طور کلی ارائه می شد و در هر قسمت دو قسمت نمایش داده می شد که بر اساس آن یک فرد یا گروهی از شاکیان و شاکیان با ورود به دادگاه و اعلام حکم، آموزش های حقوقی به حاضرین، اعتماد به نفس، توهین کلامی، مزاحمت و تهدید تلفنی، مخدوش کردن پلاک خودرو از جمله موضوعاتی است که در فصل اول این مجموعه به آن پرداخته شده است.

شبکه 3: علی مشهدی بدل

کارگردان و نویسنده سریال «بادل» در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: شبکه سه نیز با پایان سریال «هفت سر اژدها» به کارگردانی علی مشهدی با بدل به مخاطبان خود تقدیم می کند. پخش این سریال: «بادل» مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و بعد از «هفت سر اژدها» به صورت 100 درصد از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

لازم به ذکر است در «بادل» به تهیه کنندگی علی مشهدی (علی مسعودی) بازیگرانی چون شهرام قیدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی ایفای نقش کردند. اثر رضا نصیرپور محصول سیما فیلم است و درباره دگرگونی انسان در فضایی طنز است. علی مشهدی کارگردانی سریال‌های «آخر خط» و «نوروز رنگی» را در کارنامه خود دارد و همچنین سریال‌های کوچک‌آقاکیا، سه دونگ سه دونگ، ساعات خوش و سه ربع را نیز نوشته است.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا