شرکت اپل چندی پیش حق ساخت فیلم Matchbox، را خریداری کرد. این فیلم به کارگردانی «سم هارگراو» و با بازی «جان سینا» در نقش اصلی تهیه خواهد شد.

فیلم مچ باکس که الهام‌گرفته از خط تولید اسباب‌بازی‌های مشهور و دایکاست ماتل در آمریکا است، بر اساس فیلمنامه‌ای از «دیوید کاگشال» و «جاناتان تراپر» ساخته خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


جان سینا به فیلم Matchbox پیوست

برند معروف مچ باکس در سال 1953 توسط «جک اودل»، برای حل چالشی که برای دخترش پیش آمده بود، خلق شد. او تصمیم گرفت که اسباب‌بازی‌هایی که دخترش می‌تواند به مدرسه ببرد، باید به اندازه‌ای کوچک باشند که در یک جعبه کبریت جا بگیرند. با درخواست دوستان مدرسه‌ای دخترش برای داشتن ماشین مچ باکس، برندی جدید متولد شد.

استانداردهای بالای اعتبار برای ماشین‌های دایکاست مچ باکس، این برند را برای بیش از 70 سال و نسل‌های مختلف طرفداران حفظ کرده است. امروزه، هر ثانیه دو ماشین مچ باکس در جایی از جهان به فروش می‌رسد.

جان سینا

این پروژه توسط «دیوید الیسون»، «دنا گلدبرگ» و «دان گرنجر» تولید می‌شود. این فیلم به عنوان یک اثر مهم دیگر به کارنامه «جان سینا» اضافه می‌شود. او اخیراً در فیلم کمدی و اکشن جک پات از آمازون MGM Studios به ایفای نقش پرداخته است.

همچنین، «سینا» قرار است نقش اصلی را در سریال پیس‌میکر از شبکه HBO Max تکرار کند و تور خداحافظی خود از WWE را در سال 2025 آغاز کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری «جان سینا» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما