اخبار ورزشی

جان آرات در خطر است، کمک! – با تو

به گزارش “ورزش سه”، ساعاتی پس از کنایه تند پدر آرات حسینی، چهره سرشناس اینستاگرامی مبنی بر جدایی اش از سپاهان، مدیر آکادمی زردپوشان اصفهانی در بیانیه ای جدید به این اظهارات پاسخ داد و فرد خود را صلاحیت کرد. آموزش به عنوان “خطری برای سلامت آرات”. دانسته است

وی همچنین از برخورد غیرحرفه ای پدر آرات انتقاد کرد و گفت: فشاری که به پسرش وارد کرد باعث شد آرات از انگلیس به ایران برگردد.

مدیر آکادمی سپاهان همچنین مدعی شد که پدرش خانه مبله بزرگ و حقوق ماهیانه 40 میلیون تومان و غذای مورد نظرش را خواسته و در خارج از زمان تمرین تیم نیز تمرینات شخصی عجیبی به آرات داده است.

در ادامه سخنان محمدعلی بصیریان را می خوانید:

* متأسفانه آرات حرفه ای نیست.
در ورزش حرفه ای معمولا با بازیکنی که حرفه ای است قرارداد بسته می شود و قطعا بازیکن حرفه ای در سیستم بدون قرارداد قرار نمی گیرد، آیا آرات از نظر شما بازیکن حرفه ای محسوب می شود؟ این بازیکن حرفه ای محسوب نمی شود.

* به ما گفتند آرات دوست دارد در سپاهان باشد
آرات یک استعداد است و توسط آقای برومند یکی از مربیان ایرانی که علاقه مند به حضور در باشگاه سپاهان است به ما معرفی شد، باشگاه گفت چون او یک استعداد ورزشی است از او حمایت می کنیم، مقدماتش را فراهم می کنیم. برای اینجا آمدن. تا از طریق باشگاه بتوانیم خدمات لازم را به او بدهیم، زیرا او یک استعداد است و باید از او حمایت کنیم.

* اول از سپاهان تشکر کردند، حالا اینطور می گویند
برای انعقاد قرارداد، هر دو طرف باید بنشینند و در مورد مسائل بحث کنند تا به نتیجه برسند. دو دیدگاه وجود داشت، دیدگاه ما حمایت از آرات بود، اما دیدگاه پدر متفاوت بود. سخنان او متناقض است. من حکایتی دارم که از باشگاه سپاهان تشکر می کنم که با آنها برخورد خوبی کرده اند، اسکان و امکانات خوب را فراهم کرده اند و حالا چیزهای دیگری می گویند، این حرف ها متناقض است، اگر شرایط بد بود، ماجرا همین است. این برای چه بود؟

* پدر آرات گفت حاضر به عقد قرارداد نیست.
آمدند و به ما که علاقه مند به باشگاه سپاهان هستیم مراجعه کردند، باشگاه سپاهان با آغوش باز پذیرفت. با آرات و پدرش در ورزشگاه نقش جهان جلسه داشتیم، مدیریت از حضور آرات در سپاهان استقبال و حمایت کرد. پس از این اتفاقات، خانواده حسینی به سفر رفتند و پس از بازگشت پدر، قرارداد طبق مذاکرات قبلی تنظیم شد. اما پدر آرات حاضر به امضای قرارداد نشد و گفت تدابیری که در نظر گرفته برای من کم است و قرارداد را امضا نمی کنم.

* محل اقامت او در کنار بازیکنان حرفه ای بود
پدر آرات گفت: جایی برای ماندن در نظر بگیر. همچنین در محل اقامت ورزشکاران حرفه ای خود، مربی تیم هندبال بزرگسالان، مربی تیم والیبال بزرگسالان و چند بازیکن بزرگسال از آنها میزبانی می کنیم. آنها قصر می خواستند، اما من نتوانستم برایشان قصری فراهم کنم. آمدند و درخواست عجیبی از ما کردند، گفتند یک خانه بزرگ و مجهز به ما بدهید که بتوانم از مهمانانمان پذیرایی کنم، پول غذا و ماهی 40 میلیون تومان بدهیم، همه امکانات را برای تحصیل به من بدهند. بچه های من بچه ها

* هم روانشناس و هم متخصص تغذیه به او دادیم.
باشگاه مبلغی را ماهانه تعیین کرده بود، ما برای آنها اسکان و تمام هزینه های آموزشی اعم از روانشناس، متخصص تغذیه، مربی شخصی، مربی بدنی، آزمایشات پزشکی، اقدامات پزشکی و بهداشتی را برای آنها فراهم کردیم، بنابراین آنها با این مبلغ موافقت نکردند.

جان آرات در خطر است، کمک! - با تو
* پدر آرات نسبت به پسرش برخورد کاسبکارانه دارد.
باشگاه مبلغ پدر آرات را خارج از جنبه حمایتی می داند. او معتقد است که این مبلغ پیشنهادی جنبه تجاری دارد و واضح است که پدر نگاه تجاری به پسرش دارد، زیرا در زمان آرات در اینجا چندین پرس و جو انجام دادیم و متوجه شدیم که پسر تحت فشار زیادی است و احتمال ایجاد خطر برای کودک و باشگاه بالا بود. ما احساس کردیم در انگلیس هم همین موضوع وجود دارد و به همین دلیل به ایران آمدند که امیدوارم اینطور نباشد.

* آرات دستش را روی سینه اش گذاشته بود و خسته بود
اگر خارج از رفتارهای کودکانه اش رفتار و فشار جدی با فرزندم داشته باشم و به او به عنوان یک بزرگسال نگاه کنم، ممکن است این کودک دچار مشکل شود. وقتی این پسر به تمرین آمد دیدیم که دستش را روی سینه اش گذاشته است. خسته بودم و کم کم. فشار تمرینی سنگین

چند بار دیده ایم که این کودک را صبح بدون هماهنگی با مربی و ما به ورزشگاه آورده و با او ایروبیک می کند و بدون اطلاع مربی بدنساز و هماهنگی با باشگاه. آنها با این بچه خوب بودند و خطرناک بود و ممکن بود برای این بچه اتفاقی بیفتد. زمانی که آنها در قالب نبودند، ممکن بود این مسئولیت (به خطر انداختن سلامت آرات) به گردن باشگاه بیفتد.

* آماده حمایت و کمک هستیم اما…
وقتی آرات در دست ماست، آموزش، تغذیه، رفتار، فشار، مدرسه و غیره. آنها مسئولیت من هستند، اما وقتی والدین رفتار اضافی دارند، خارج از عرف است و می تواند به کودک آسیب برساند. آماده حمایت و اعلام مجدد هستیم اما به شرطی که تمام قدرت های آموزشی و آموزشی بر عهده ما باشد.

* نمی خواستیم از نام آرات سوء استفاده شود
اگر قرار بود تبلیغات بدی در صفحه آرات انجام شود، زیبابند نام سپاهان نبود، بنابراین باشگاه به پدر آرات اطلاع داد، اگر می خواهید تبلیغاتی انجام دهید لطفا با باشگاه هماهنگ کنید.

جان آرات در خطر است، کمک! - با تو

* آرات چهره فوتبالی نیست اما با استعداد است
این بچه گناه داره آرات مقصر نیست. این پسر معصوم و سالم چیزی جز ورزش نمی خواهد. اما از او به عنوان ابزار استفاده می شود. برای آرات آرزوی موفقیت می کنم، آرات فوتبالیست نیست، اما او استعدادی است که استعداد یادگیری حرکتی بسیار بالایی دارد، هوش بسیار بالایی دارد، اما سرعتش نیاز به کار دارد، نمی توانیم به او به عنوان یک فوتبالیست نگاه کنیم. زیرا او هنوز به سن کافی نرسیده است که بتواند این موقعیت را تشخیص دهد. اما طبق بررسی هایی که از او انجام شد استعداد فوتبالی خاصی ندارد و استعدادش در زمینه عملکرد ورزشی است.

* صفحات رشد شما بسته شده است، ما نگران هستیم.
با فشارهایی که به آرات وارد شده، صفحات رشد او بسته شده است. آرات بچه بازی و بازیگوش نیست و از نظر ذهنی با همه بچه ها کاملا متفاوت است. برای این پسر متاسفم، ای کاش در این باشگاه بود و در خدمت او بود، تمام تلاشم را کردم تا برای این پسر تمام تلاشم را بکنم، اما مسائل پدرش اجازه نداد این همکاری اتفاق بیفتد. فشار زیاد تمرین باعث شد صفحات رشد پسرک بسته شود. این بچه باید تمریناتش را تغییر دهد تا رشد کند.

* پدر آرات جواب تماس ما را نداد
پدر آرات دیروز با ما تماس گرفت و گفت در صورت امکان چند روز دیگر در هتل می ماند که موافقت شد و بعد از آن تلفن ما را جواب نداد. در نهایت، لازم است همه را به داستان فراق او که در آن از نارضایتی از شرایط صحبت نکرده است، ارجاع دهیم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا