اخبار روز

ثبت نام کارت بانکی جدید با امکان سرمایه گذاری هوشمند

سامانه جدید ثبت نام کارت بانکی نکسو در دسترس قرار گرفت. متقاضیان دریافت این کارت بانکی می توانند با ورود غیر حضوری به سامانه نکسو، مراحل دریافت کارت را در چند دقیقه تکمیل کنند. Nexo اولین کارت بانکی کشور است که با استفاده از فناوری های نوین مالی، تجربه سرمایه گذاری و بانکداری جدیدی را به دارندگان کارت ارائه می دهد. ثبت نام و تحویل این کارت به مدت محدود رایگان است.

ویژگی های کارت بانکی جدید Nexo

بررسی ها نشان می دهد که کارت Nexo با گزینه ها و ویژگی های خاص خود می تواند جایگزین تمامی کارت های رایج بانکی شود. اولین مزیت استفاده از نکسو کارت، امکان پرداخت سود است روزانه 23 تا 26 درصد است. این برد روزانه یک فرصت ویژه است که فقط با آن در دسترس است ثبت نام کنید و کارت Nexo را دریافت کنید می توانید از آن بهره مند شوید.

در صورت استفاده از کارت های بانکی معمولی، هیچ سودی به موجودی حساب شما پرداخت نمی شود. با دریافت کارت Nexo، هر ریال موجودی حساب بانکی شما به یک سرمایه گذاری هوشمند تبدیل می شود که سود روزانه آن پرداخت می شود.

یکی دیگر از مزایای نکسو کارت این است که می توانید هر مبلغی را بدون وقفه در پرداخت سود روزانه واریز یا برداشت کنید. تصور کنید میانگین ماهانه موجودی کارت بانکی شما 50 میلیون تومان باشد. در پایان ماه بالای 960000 تومان سود به شما تعلق می گیرد. این درست است علیرغم اینکه هیچ سودی به همان مبلغ در کارت بانکی معمولی تعلق نمی گیرد.

چگونه کارت نکسو بگیرم؟

همانطور که در ابتدای مطلب ذکر شد، سامانه ثبت نام کارت بانکی نکسو به تازگی افتتاح شده است و شما می توانید به راحتی برای دریافت این کارت به صورت غیر حضوری اقدام کنید. گروه مالی فارابی که خدمات نکسو کارت را ارائه می کند، این کارت را برای مدت محدودی به صورت رایگان صادر و ارسال می کند. بنابراین در حال حاضر هیچ هزینه ای برای ثبت نام و ارسال این کارت وجود ندارد. برای دریافت این کارت کافیست روی لینک کلیک کنید ثبت نام کارت Nexo کلیک کنید و فقط در چند دقیقه درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. پس از ثبت نام، کارت Nexo به صورت رایگان به آدرس مشخص شده شما ارسال می شود.

نکسو کارت چگونه سود روزانه پرداخت می کند؟

فرآیند تخصیص سود روزانه در کارت Nexo یک فرآیند مالی جدید است. اما مشکلی برای مشتری ایجاد نمی کند. این سود با اتصال هوشمند این کارت به صندوق با درآمد ثابت هدیه فارابی حاصل می شود. مدیریت صندوق هدیه بر عهده شرکت سبد فارابی است که بیش از 150 هزار میلیارد ریال دارایی را مدیریت می کند. پس از دریافت نکسو کارت کافی است هر مبلغی را به نکسو کارت انتقال دهید تا سود روزانه خود را دریافت کنید. با فعال سازی گزینه سرمایه گذاری خودکار می توان از سود روزانه 23 تا 26 درصد (معادل سالانه) بهره مند شد. همانطور که گفته شد، ثبت نام و صدور کارت Nexo به صورت آنلاین و از این طریق انجام می شود میانبر انجام خواهد شد؛ بنابراین با وارد کردن اطلاعات به راحتی می توانید کارت نکسو را درب منزل خود دریافت کنید.

در صورت نیاز به کمک برای استفاده یا فعال سازی کارت نکسو می توانید در هر ساعت از شبانه روز با کارشناسان مرکز پشتیبانی گروه مالی فارابی با شماره تماس بگیرید. 1561 (بدون پیشوند) در تماس باش.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا