اخبار روز

ثبت بیش از 570 هزار ساعت کار بدون حادثه در شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان چهارمحال و بختیاری جهانبخش سلیمیان مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از انجام اقدامات موثر در زمینه ایمنی خبر داد و گفت: دستیابی این شرکت به اهداف ایمنی مرهون استقرار و اجرای دقیق سامانه HSE_MS است.

وی افزود: شرکت گاز چهارمحال و بختیاری همواره به دنبال این است که با افزایش آمادگی کارکنان برای مقابله با بحران های احتمالی، خسارات جانی و مالی را به حداقل برساند.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پایبندی همگان به قوانین و مقررات و رعایت اصول و الزامات ایمنی، دقت و احساس مسئولیت کارکنان از عواملی است که به بهبود شاخص های HSE و ثبت ساعات کار بدون حادثه در شرکت گاز استان کمک می کند.

سلیمیان با اشاره به اینکه استقرار فرهنگ ایمنی منجر به ایجاد فضای کاری ایمن و عاری از هرگونه تهدید جانی و مالی برای کارکنان و ذینفعان شرکت و تسهیل در افزایش بهره وری و دستیابی به اهداف سازمانی شده است، تصریح کرد: 3067 مورد مجوز کار و 587 مورد بازرسی منظم و نظارت بر وضعیت ایمنی و کنترل آتش نشانی، نظارت بر وضعیت گاز و نظارت بر تجهیزات آتش نشانی، نظارت بر وضعیت گاز و کنترل آتش نشانی، نظارت بر بهره وری و تحقق اهداف سازمانی است. سنجش گرد و غبار بر روی تاسیسات گازرسانی، شناسایی خطرات و ارزیابی خطرات ایمنی و همچنین تهیه و توزیع تجهیزات حفاظتی، رعایت دستورالعمل های فنی و ایمنی، انجام آموزش های مناسب و … از جمله اقدامات مهم این شرکت برای دستیابی به اهداف کاری بدون حادثه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند افزایشی آمار نیروی کار بدون حادثه در سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به برنامه ریزی در سال جدید برای بهبود و ارتقای وضعیت ایمنی اشاره کرد و تصریح کرد: افزایش جلسات کنترلی، ایمنی آتش نشانی و دوره های آموزشی با جامعه آماری گسترده تر، بارگذاری اطلاعات مربوط به تجهیزات مدیریتی و تعمیر و نگهداری تجهیزات اطفاء حریق و همچنین سایر دستورالعمل های تعمیر و نگهداری تجهیزات اطفاء حریق از جمله مواردی خواهد بود معیارهای عمل

46

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا