اخبار روز سینما

تیزر سریال رخنه منتشر شد + تاریخ پخش

تیزر سریال رخنه که به عنوان جایگزین سریال نون خ در شبکه یک سیما شناخته می‌شود، به زودی به روی آنتن این شبکه خواهد رفت. این اثر، در ژانری متفاوت پیش می‌رود و صدا و سیما امید زیادی به آن دارد.

این سریال که توسط «علی غفاری» و «حمیدرضا لوافی» کارگردانی شده است، یک درام معمایی با محوریت هوافضا محسوب می‌شود که در سال گذشته (1402) آن را فیلمبرداری کرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تیزر سریال رخنه منتشر شد

«مهدی شفیعی»، تهیه‌کننده سریال رخنه است و بازیگرانی مانند «امیرحسین صدیق»، «خسرو شهراز»، «نادر فلاح»، «سپیده خداوردی»، «مریم کاویانی»، «رامتین خداپناهی» و «علیرام نورایی» نقش‌های خود را در این سریال ایفا کرده‌اند. «علی غفاری»، پیش از این تولیدکننده فیلم و سریال‌های مختلفی بوده که بچه مهندس و سریال خداداد از جمله آثار وی هستند. «مهدی شفیعی» مسئولیت تهیه کنندگی سریال رخنه را بر عهده خواهد داشت.

 

تاریخ پخش سریال رخنه به عنوان سریال جایگزین سریال نون خ 5 انتخاب شده است و هر شب رأس ساعت 22:00 یا همان 10 شب، به روی آنتن خواهد رفت. علاوه بر این، قرار است سریال رخنه در ساعات 1 بامداد و 3 بعد از ظهر (15:00) نیز بازپخش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال جایگزین نون خ 5 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

Recent search terms:

  • نرگس درسریال رخنه

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا