اخبار روز سینما

همسر رضا کیانیان کیست؟ او چه ارتباطی با سهراب سپهری دارد؟

اخیراً اخباری در مورد ارتباط همسر رضا کیانیان با سهراب سپهری منتشر شده که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته و در ادامه به جزئیات آن می‌پردازیم.

«رضا کیانیان»، ستاره سینما و تلویزیون ایران، در ویدئویی که به تازگی منتشر شده، به جزئیاتی از اصالت خانوادگی و نسبت فامیلی همسرش با «سهراب سپهری»، شاعر نامدار ایرانی، اشاره کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


ارتباط همسر رضا کیانیان با سهراب سپهری چیست؟

«رضا کیانیان» که در طول سال‌های فعالیت هنری خود در نقش‌های متعدد طنز و جدی خوش درخشیده است، در این ویدئو می‌گوید:

من خودم اصالتاً کاشانی هستم. پدرم در محله سوراخ ریسمون بازار کاشان متولد شده است. همسرم نیز کاشانی است و افتخار دارم که بگویم دختر خواهر «سهراب سپهری»، شاعر و نقاش نام‌آور ایرانی، است.

این بازیگر پیشکسوت در ادامه با بیان علاقه‌ی خود به زادگاهش، کاشان، اظهار داشت:

من عاشق کاشان هستم و بارها به این شهر سفر کرده‌ام. زمانی که هیچ‌کدام از این خانه‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری کاشان مشهور نبودند، من به این شهر می‌آمدم و حالا که کاشان به قطب گردشگری ایران تبدیل شده، باز هم به آن عشق می‌ورزم.

انتشار این ویدئو بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشته و بسیاری از طرفداران «رضا کیانیان» و «سهراب سپهری»، از این نسبت خانوادگی جالب و ناگفته مطلع شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نسبت خانودگی همسر رضا کیانیان با سهراب سپهری چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا