اخبار روز سینما

تیزر رسمی سریال مورد انتظار The Penguin با بازی کالین فارل منتشر شد

تیزر رسمی مورد انتظار The Penguin با بازی کالین فارل شد: بی شک از انتظار انتظار برترین سریال های درحال ساخت، مینی سریال پنگوئن (پنگوئن) بتمن (بتمن 2022) است و قرار است در سال ۲۰۲۴ پخش خود را آغاز کند. بی شک مشخص می شود که اولین تیزر رسمی سریال منتشر شده است می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

این سریال روی شخصیت «آزوالد کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات کابلپات”

از مجموعه بازیگرانی در این سریال ایفای نقش کرده اند می اشاره کرد: «کالین فارل»، «کریستین میلی‌لوتی میلی‌وتی»، «کلنسی براون براون براون براون، براون براون براون مایکل براون براون براون براون براون»، «جیمز مادیو». «اسکات کوئن»، «تئو روسی»، «کارمن اجوگو» و «فرانسوا چاو».

این سریال هشتم قرار است و در این تیزر مقداری از صحنه های جذاب این سریال را میته فضای تاریک و مرموزان این سریال بی شک مخاطبین را بیش از پیش مشتاق دیدن این سریال میال.

تا لحظه این خبر در تاریخ ۲۳ فروردین سال ۱۴۰۲ زمان دقیقی برای این سریال اعلام نشده است و در پایان این تیزر اعلام می شود که این سریال در سال ۲۰۲۴ ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا