اخبار روز سینما

تیراندازی Tron 3 به تعویق افتاد. اخراج بیش از 150 نفر

اخبار جدید در این زمینه فیلمبرداری Tron 3 به تعویق افتاد منتشر شده که نظر کاربران را به خود جلب می کند، در ادامه به بحث خواهیم پرداخت.

یواخیم رونینگ کارگردان (Tron: Ares) در اینستاگرام اعلام کرد که فیلمبرداری به دلیل اعتصاب نویسندگان و بازیگران برای مدت نامعلومی متوقف شده است که منجر به اخراج 150 نفر شد. برای اطلاع بیشتر از این خبر با فیگار همراه باشید.

فیلمبرداری Tron 3 به تعویق افتاد

فیلمبرداری Tron 3 به تعویق افتاد

رونینگ از (AMPTP، WGA و SAG-AFTRA) می‌خواهد هر چه سریع‌تر مذاکره کنند، زیرا این امر بر تولید فیلم (Tron: Ares) و تعداد افرادی که شغل خود را از دست می‌دهند تأثیر منفی می‌گذارد. یواخیم رونینگ کارگردان (Tron: Ares) درباره وضعیت فعلی فیلم صحبت کرد و گفت که 150 نفر به دلیل تاخیر نامحدود فیلمبرداری بیکار شدند.

جرد لتو در قسمت جدید که دنباله Tron: Legacy است، نقش شخصیت اصلی آرس را بازی می کند. فیلمبرداری این فیلم زمانی در جریان بود که نویسندگان و بازیگران هالیوود دست به اعتصاب زدند. رونینگ همچنین در اینستاگرام اعلام کرد که فیلمبرداری (Tron: Ares) به دلیل اعتصابات مداوم نویسنده و بازیگر بسته شده است.

رونینگ گفت: “یکی از بهترین لحظات زندگی حرفه ای من تماشای یک بازیگر جلوی دوربین بود. من خوش شانس بودم که با استعدادی باورنکردنی کار کردم. این بخش بزرگی از فیلمساز بودن است. اما مانند من، بودن بازیگر یا نویسنده به این معنی است که شما خوداشتغال هستید. به نظر من درخواست یک شبکه ایمنی بهتر غیرمنطقی نیست.

بیشتر بخوانید:

فیلم Tron: Ares با حضور جرد لتو و یواخیم رونین فیلمبرداری می شود

بهترین فیلم های سال 2023

فیلمبرداری Tron 3 به تعویق افتاد

Tron 3 shot shutdown

سوال این است: تولیدات هالیوود چگونه تحت تاثیر اعتصابات قرار گرفتند؟ (Tron: Ares) تنها فیلمی نیست که تولید آن به دلیل اعتصابات نویسنده و بازیگر به تعویق افتاد. تولید فیلم‌های معلق مانند Deadpool 3، Lilo & Stitch، و نمایش‌های لایو اکشن مانند American Horror Story همگی تحت تأثیر این اعتصاب قرار گرفته‌اند.

برخی از فیلم‌های تمام‌شده نیز تحت تأثیر قرار گرفتند، زیرا دیزنی Poor Things با بازی اما استون را مجبور به اکران کرد زیرا هیچ بازیگری نمی‌توانست فیلم را در اعتصاب تبلیغ کند.

فیلمبرداری Tron 3 به تعویق افتاد
Tron 3 shot shutdown

بدیهی است که بدون بازیگران و نویسندگانی که برای استودیوهای (AMPTP) محتوا تولید می کنند، بسیاری از دیگر اعضای پشت صحنه ممکن است اخراج شوند. این نشان می دهد که مذاکرات مداوم برای بازیگران و نویسندگانی که برای قراردادهای منصفانه مبارزه می کنند و برای اعضای تیم که نگران امنیت شغلی هستند چقدر مهم است.

مشخص نیست که اعتصاب نویسندگان و بازیکنان چقدر بر انتشار برنامه ریزی شده Tron: Ares تأثیر می گذارد. اگرچه هیچ اطلاعات رسمی در مورد زمان عرضه آن وجود ندارد. با وجود شکست‌ها و اخراج‌ها، Tron: Ares امیدوار است پس از پایان حملات دوگانه، تولید را از سر بگیرد.

فیلمبرداری Tron 3 به تعویق افتاد

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فیلمبرداری Tron 3 به تعویق افتاد چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا