اخبار ورزشی

تکلیف مجوز حرفه ای استقلال بالاخره چه روزی مشخص می شود؟ /جزئیات خبر

به گزارش پی ام آپ، در شرایطی که پیش از این اعلام شده بود کمیته استیناف پروانه های حرفه ای تا قبل از 10 خرداد نظر نهایی خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام خواهد کرد،ظاهرا از کنفدراسیون فوتبال آسیا یک روز مهلت گرفته شده تا درمورد اعتراض برخی باشگاه‌های لیگ برتر به صادر نشدن مجوز حرفه‌ای، پاسخ نهایی داده و این جواب به AFC ارسال شود.

دلیل این درخواست از کنفدراسیون این است که بررسی دقیق‌تری روی اسناد و مدارک باشگاه‌ها انجام شود و از طرفی با توجه به اینکه امشب تکلیف قهرمان جام حذفی در دیدار استقلال و پرسپولیس مشخص خواهد شد و دپارتمان مجوز حرفه‌ای باید نام نمایندگان ایران را براساس رتبه‌بندی تیم‌ها به AFC اعلام کند.

شنیده ها حاکی از آن است که کمیته استیناف هنوز در خصوص مدارک باشگاه استقلال به نتیجه نرسیده است و با وجود اینکه تاکنون برخی اسناد و مدارک مربوط به این باشگاه بررسی شده است، نظر نهایی در مورد تایید یا رد مدارک این باشگاه گرفته خواهد شد.همچنین مدارک شش باشگاه پرسپولیس، تراکتورسازی، فولاد، گل گهر، نساجی و سپاهان در این کمیته بررسی نشد و پس از تایید اسناد این باشگاه‌ها در کمیته بدوی، مراتب به صورت مستقیم به AFC ارسال شده است.

همچنین اداره صدور مجوز تا قبل از شنبه وضعیت باشگاه ها برای اخذ مجوز حرفه ای را تشریح خواهد کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا