اخبار روز سینما

توقیف سریال رهایم کن نزدیک است

ساترا در خصوص انتشار برخی سوالات و ابهامات در خصوص پخش سریال «رهایم کن» روی پلت فرم فیلمو اعلام کرد: این سریال مجوز تولید و پخش از این موسسه را ندارد.

به گزارش پی ام آپ; سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوتی و تصویری جهانی در فضای مجازی ساترا به سوالات و ابهامات مطرح شده در رسانه ها درباره سریال «رهایم کن» پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی صداوسیما، بر این اساس ساترا در گزارشی اعلام کرد «با توجه به تفاهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیما طبق اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبلیغات محیطی این سریال که فاقد مجوز است به طور کامل از تمام کشور جمع‌آوری شده است.

همچنین از آنجایی که سازمان تنظیم مقررات رسانه جهانی صوتی و تصویری در فضای مجازی یک نهاد نظارتی است و مرجع قضایی نیست، مکاتبات لازم با قوه قضائیه انجام شده است.

لازم به ذکر است رسیدگی به تخلفات سکوها از طریق دادسرای فرهنگ و رسانه یا کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای انجام می‌شود که ساترا مأموریت خود را برای هماهنگی با قوه قضاییه انجام داده است.

همچنین باتوجه به عضویت نماینده دادستانی کل کشور در شورای پروانه پخش ساترا و هماهنگی های انجام شده توسط ساترا با نماینده حقوق عمومی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای کل کشور، انتظار می رود روند انتشار هر سریال بدون مجوز و نمایش خانگی به زودی متوقف می شود. »

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا