اخبار روز سینما

توضیحاتی در مورد برنامه رئالیتی شو کمدی دست مهره

به تازگی برنامه زدالیتی شو کمدی در پلتفرم نماوا پخش می شود که می بینم توضیحاتی در مورد برنامه رئالیتی شو کمدی دست مهره براش شما شرح.

برنامه دست به مهره سال 1401 کشور ایران به امید سهرابی و و کنندگی و مهدی یاری، در برنامه اشکان خطیبی خطیبی به مجری در این رئالیتی حضور خواهد داشت و این برنامه را بر سر از دست دادن مدیریت خواهد کرد. در ادامه به معرفی برنامه کمدی دست به مهره پرداخت.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال رئالیتی شو دست به مهره در پلتفرم نماوا

توضیحاتی در مورد برنامه رئالیتی شو کمدی دست مهره

این روزها برنامه‌های کمدی و رئالیتی شو چند بازیگر را ثابت می‌کنند که مهم‌ترین می‌شود به علی اوجی، غلامرضا، هومن برق نورد و امیرحسین رستمی اشاره کرد که در این برنامه همچنین برنامه‌هایی با سبک و سیاق تاک تاک شو این بازیگران همیشه را نشان می‌دهد. پای ثابت مهمانان هستند.

در واقع همین و تکرار مهمانان باعث می شود که این برنامه های جذابیت جذابیت را داشته باشند. چرا که بازیگران نام برده در بیش از 90 درصد رئالیتی های پخش شده در شبکه نمایش حضور داشته اند.

در ادامه می‌توانید تیزر شرح برنامه رئالیتی شو دست به مهره را ببینید:

عکس یا ویدیو

معرفی برنامه کمدی دست به مهره

رئالیتی شو ایرانی دست به مهره به کارگردانی امید سهرابی و تهیه کنندگی مهدی و صادق یاری در سال 1401 تهیه و تولد د . دست به، سریال ریلیتی شو و کمدی با اشکان خطیبی و با حضور محبوب است که با شروع لحظاتی مفرح و هیجان انگیز پخش می شود.

این برنامه با محوریت بازی‌های مختلف چهره‌های معروف ساخته شده است و شما پس از تماشای آن به همراه دوستان خانواده‌تان بازی‌ها و رقابت‌های هیجان انگیز این برنامه را تجربه کنید. دست به امید سهرابی کارگردانی شده و تهیه‌کنندگی را صادق و مهدی یاری بر درمان کنند. این سریال با حمایت قالی سلیمان تولید شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا