اخبار روز

توجه فولاد هرمزگان به کارگران ستودنی است

به گزارش بازتاب آنلاین، جلسه مشترک حجت الاسلام کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان با عطاءالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان برگزار شد. حجت الاسلام کریمی در این جلسه با اشاره به شهرت قابل توجه شرکت فولاد هرمزگان در استان هرمزگان در خصوص مسائل کارگری، نقش و اهمیت این شرکت را در ایجاد اشتغال و مسئولیت اجتماعی ستود و گفت: شهرت فولاد هرمزگان در مسائل کارگری در استان هرمزگان پیچیده است. این نشانه ایمان و اعتقاد به دستورات رهبری در بازار کار است. زیرا به نظر او اگر وضعیت کارگر بهتر شود، وضعیت کشور هم بهتر می شود.

وی افزود: توجه به قشر زحمتکش در فولاد هرمزگان ابراز شده و به نحو احسن در حال اجراست. از مدیر عامل فولاد هرمزگان بابت فرهنگ سازی و انجام مسئولیت های اجتماعی و همچنین نقش موثر این شرکت در استان هرمزگان کمال تشکر را دارم.

معروف خانی در این نشست با اشاره به اینکه فولاد هرمزگان یک شرکت در حال توسعه است و طرح های توسعه ای بزرگی را آغاز کرده است، اظهار داشت: طرح های توسعه ای از جمله افزایش ظرفیت تولید فولاد و نورد گرم فولاد هرمزگان را موفق می کند. یکی این شرکت به یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین شرکت های فولادی کشور تبدیل می شود و این طرح ها تاثیر زیادی در اشتغال زایی و اقتصاد استان هرمزگان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ما در فولاد هرمزگان سعی کرده ایم از توانمندی های نیروهای داخلی به نحو احسن استفاده کنیم، تصریح کرد: تلاش ها و برنامه ریزی های زیادی در حوزه نیروی انسانی و نیروی کار انجام داده ایم و به معیشت و رفاه کارگران فولاد هرمزگان به عنوان نیروی کار توجه کرده ایم. مهمترین دارایی ها از این رو با توجه به اقدامات انجام شده فولاد هرمزگان به عنوان واحد برتر کشور در جشنواره قدردانی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا