اخبار روز سینما

تهیه کننده «نون خا 5»: در حال حاضر تصمیمی برای ساخت فصل بعد نداریم

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

ایرنا: تهیه کننده سریال «نخ 5» درباره شکایت یک خواننده برای استفاده بدون مجوز از آثارش در این سریال توضیحاتی ارائه کرد.

جلسه پرسش و پاسخ با بازیگران مجموعه تلویزیونی «ظهر خ۵» با حضور مسعود کریمی خضراء مدیر گروه طنز سیما فیلم، مهدی فرجی تهیه کننده و صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاءالله و بازیگران سریال امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات اداره کل روابط عمومی صدا و سیما برگزار شد.

تهیه کننده سریال درباره شکایت حسین صفامنش خواننده کرمانشاهی گفت: شکایت آقای صفامنش ربطی به آقای آقاخانی ندارد. در یکی از قسمت های این سریال از آهنگ شیرین شیرین استفاده کردیم و خواننده با او تماس گرفت و از او تشکر کرد. از آهنگ آقای صفامنش استفاده مختصری کردیم. ما نمی دانستیم که چنین شکایتی مطرح شود.

فرجی با تاکید بر اینکه منکر مالکیت او نیستیم، اظهار داشت: فکر می کردیم آقای صفامنش قدردانی کند. پخش این موسیقی در سکانس کولبر آن آهنگ را معرفی کرد. با این حال، اگر راهی برای جبران وجود داشته باشد، آن را انجام خواهم داد. در فصول قبل در خدمت شما بودیم. او یکی از بهترین خواننده های کشور است.

وی درباره ادامه این سریال گفت: آقای آقاخانی پست کردند که «نون خا5» ادامه نخواهد داشت. فعلا تصمیمی برای ادامه نداریم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد.

تهیه کننده «ظهر خ۵» درباره مصدومیت کارگردان سریال ادامه داد: حدود هفت نفر در این سریال دست و پای خود را شکستند. آقای آقاخانی از بلندی سقوط کرد و مجروح شد و 10 روز کار تعطیل شد. اما الان سالم هستند و برای سفر نیامده اند.

وی افزود: امسال «نونخ5» بیش از سال گذشته بیننده داشت. خوشبختانه به ما اجازه دادند که روی قوم بلوچ تمرکز کنیم. دو خط قرمز مهم سازمان مسائل مذهبی و قومیتی است که باید به آن توجه شود تا توهین و تضعیف نشود. آنها به ما اجازه دادند تا به دیدار مردم بلوچ برویم که این موضوع جالب بود. مدیرعامل سازمان صدا و سیما به ما اجازه داد درباره کولبرها صحبت کنیم. گفته می شد این نمایش علاوه بر اینکه کمدی است بیانگر درد مردم است.

فرجی تاکید کرد: پرداختن به قومیت ها آنقدر ظریف است که برنامه سازان معمولا به آن نمی پردازند. خطوط قرمز زیادی وجود دارد و هر تفسیری می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. اما قومیت ها جذاب هستند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا