اخبار روز سینما

امیر جدیدی در سینمای غرب بازی می کند







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، شرکت تلویزیون فرانس حق پخش جهانی فیلم زندگینامه ای «منصور» به کارگردانی «رومالد بولانژر» را که روایتی از زندگی منصور بهرامی تنیسور سرشناس ایرانی و مهاجرت او به فرانسه است، به دست آورد. ، که با فقر دست و پنجه نرم می کند و سپس در سطح بین المللی مشهور می شود.

ایسنا نوشت: امیر جدیدی بازیگر سینمای ایران که بیشتر برای بازی در فیلم برنده جایزه بزرگ کن 2021 به کارگردانی اصغر فرهادی شناخته می شود، نقش منصور بهرامی را بازی می کند.

این فیلم محصول مشترک فرانسه و بریتانیا و “داون مک دانیل” با همکاری “فیلیپ” است. دی لیون» فیلمنامه این فیلم را نوشته است.

منصور بهرامی، تنیسور 68 ساله ایرانی الاصل به دلیل سبک بازی سرگرم کننده و داستان زندگی خارق العاده اش، چهره ای محبوب در مسابقات بین المللی تنیس است.

او که در دهه 1950 در ایران به دنیا آمد، یادگیری تنیس را با استفاده از ماهیتابه به عنوان راکت و استفاده از استخر به عنوان زمین بازی آغاز کرد. پس از انقلاب به فرانسه رفت و در آنجا با فقر و بی خانمانی مواجه شد و شب ها در خیابان های پاریس قدم زد و روزها در رختکن استادیوم رولان گاروس می خوابید، اما هرگز امید خود را از دست نداد.

این فیلم نشان می‌دهد که بهرامی از اراده و هوش قوی برای عبور از پیچیدگی‌های زندگی به‌عنوان یک مهاجر غیرقانونی استفاده می‌کند، در حالی که با نمادهای تنیس که استعداد او را شناسایی کرده‌اند، پیوندهای پایدار برقرار می‌کند تا به رویای دوران کودکی‌اش یعنی بازی در رولان گاروس جامه عمل بپوشاند.

بهرامی همچنین به ددلاین گفت: در این سال‌ها خیلی‌ها به من گفتند که داستان من برای سینما ساخته شده است و من بسیار افتخار می‌کنم که یک فیلم داستانی درباره زندگی‌ام ساخته می‌شود و بسیار خوشحالم که رومولد بولانجر کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. . او نه تنها یک کارگردان هیجان انگیز، بلکه یک فرد دوست داشتنی است. امیر جدیدی هم یک بازیگر استثنایی است و اینکه یک تنیس باز نیمه حرفه ای است. یکی این یک فرصت عالی است. ممنون از داون مک دانیل برای نوشتن فیلمنامه زیبایی که همه ما به آن اعتقاد داریم. اگر داستان من بتواند الهام بخش مردم باشد و مردم را بخنداند، من مرد بسیار خوشحالی خواهم بود.

رومالد بولانگر همچنین منصور بهرامی را قهرمان واقعی توصیف کرد که مقاومت و شور و شوق او الهام بخش افراد بی‌شماری بوده است و گفت که او بسیار مفتخر است که سفر فوق‌العاده‌اش را به پرده سینما ارائه می‌کند.

فیلم «منصور» امسال در بازار جشنواره کن به خریداران بین‌المللی معرفی می‌شود.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا