اخبار روز سینما

تنم پهلو میزبان بیش از 50 استاد، طنزپرداز و هنرمند کشور است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در دیدار با فرماندار فومن گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به یاد استاد کیومرث صابری فومنی (گل آقا) توجه ویژه ای دارد.

بازتاب آنلاین، امیرحسین طاهری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در سفر یک روزه خود چهارشنبه ۱۴ اسفند اردیبهشت ماه در ماه 1403 به شهر فومن سفر کرد و با فرامرز مرجانی فرماندار آن شهر دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه سجاد صالحی معاون سیاسی فرمانداری فومن، شهردار قربانی و احمدزاده رئیس شورای اسلامی شهر فومن، بهرام خوشحال معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و اسلام، رهبری گیلان و ریاست شورای اسلامی شهر فومن حضور داشتند. یوسف نیک نمار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن. در فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد، امیرحسین طاهری با تجلیل از شخصیت والای و هنری «گل آقا» و اثر هنری طنز گفت: با توجه به نظر ویژه مقام ارشد وزارت در خصوص مقام عالی مقام استاد. کیومرث صابری فومنی و برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز، مجموعه رسانه، فرهنگ و رهبری اسلامی علاقه خاصی به برگزاری یادواره گل آقا و جشنواره طنز پهلوی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: این مراسم امسال میزبان بیش از 50 استاد، کمدین و هنرمندان کشوری از سراسر کشور در شهرستان فومن خواهد بود.

وی افزود: هشتمین دوره جشنواره طنز پهلو در دو بخش اجرای هنرمندان در صبح و اختتامیه جشنواره در عصر و آموزش و ترویج طنز عالی و استفاده از ظرفیت های این جشنواره برگزار می شود. به عنوان هنرمندان مهمان، کارگاه های آموزشی شعر نیز برای جشنواره در نظر گرفته شده است.

طاهری گفت: با تلاش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیگیری های سید محمد هاشمی معاون وزیر و نماینده حقوقی در امور مجلس و استان های وزارت ارشاد بودجه فرهنگی این وزارتخانه تعیین شد. برای اولین بار افزایش یافت و در قالب قرارگاه شهید آوینی اجرا شد. لازم به ذکر است اردوی شهید آوینی با رویکرد تقویت پایگاه فرهنگی استان ها و شهرستان ها زیر نظر فرماندار و امام جمعه شهرستان و تولید و آموزش هنر انجام می شود.

فرامرز مرجانی در ادامه به اهمیت برنامه های فرهنگی در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و خواستار توجه متولیان امر به افزایش اعتبار برنامه ها و طرح های فرهنگی شد.

فرماندار فومن در خصوص موضوع حجاب و عفاف که دومین موضوع مهم ملی پس از امنیت و یکی از محورهای فعالیت های فرهنگی در کشور است، ضرورت همکاری همه دست اندرکاران و در عین حال سازمانی را بیان کرد. حمایت از مقامات بالاتر

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا