اخبار روز سینما

تماشا کنید: متیو مک کانهی با هوش مصنوعی فارسی صحبت می کند [+فیلم]

ما سعی کردیم در مقاله تماشا کنید: متیو مک کانهی با هوش مصنوعی فارسی صحبت می کند [+فیلم]

نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

با تلاش یک توسعه دهنده خوش ذوق ایرانی و استفاده از فناوری هوش مصنوعی ویدیویی از متیو مک کانهی در حال فارسی صحبت کردن با صدای خودش نوشته

با ایده یک توسعه دهنده ایرانی به نام صابر و با استفاده از فناوری هوش مصنوعی ویدیویی از متیو مک کانهی در حال فارسی صحبت کردن در توییتر منتشر شد که بارها توسط علاقه مندان مشاهده شده است. در این ویدیو «متیو مک کانهی» بازیگر مشهوری که در فیلم ها و سریال های مطرحی مانند فصل اول True Detective ایفای نقش کرده است با صدای خودش به فارسی صحبت می کند.

این روزها هوش مصنوعی از زمان انتشار پیشرفت کرده است چت بات ChatGPT بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در چند ماه گذشته ابزارهای مختلفی استفاده شده است که کاربران اینترنتی را به وجد آورده است.

بیشتر بخوانید: لوکس ترین هواپیمای شخصی از نظر هوش مصنوعی چگونه است؟ [+عکس]

ویدیوی فارسی صحبت کردن متیو مک کانهی

البته این اولین بار نیست که هوش مصنوعی و دیپ فیک به ما فکر می کنند. چندی پیش ویدئویی از مورگان فریمن بازیگر مشهور هالیوودی به همین شکل در میان مردم قرار گرفت.

اکنون طبق اعلام صابر، او مجموعه ای از داده ها را از پادکست متیو مک کانهی تولید کرده و صدای خود را با هوش مصنوعی آموزش داده است. در حقیقت نسخه هوش مصنوعی صدای مک کانهی او با اختلاف تنها پنج ثانیه دوبله فارسی را اجرا می کند. این ویدیوی جالب را می توانید در زیر مشاهده کنید:

با این حال، با وجود تمام مزایا، هوش مصنوعی احتمالاً خطرات جدی را نیز به همراه خواهد داشت. با پیشرفت در هوش مصنوعی، تمایز بین محتوای اصلی و محتوای جعلی به طور فزاینده ای دشوار می شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ویدیو متیو مک کانهی در حال فارسی صحبت کردن فناوری هوش مصنوعی چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اخبار فناوری به موارد تکراری بچسبید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا