اخبار روز سینما

تغییر شگفت انگیز همسر ساسی بعد از جراحی پلاستیک!/عکس

به گزارش پی ام آپ، مدل خراب با ساسان که اسم اصلی ساسان 27 آبان 1367 خواننده، ترانه سرا و آهنگساز موسیقی پاپ و رپ ایرانی است. فعالیت هنری خود را در آمریکا ادامه داد. رویترز در سال 2008 او را یکی از مشهورترین خوانندگان زیرزمینی رپ ایران معرفی کرد. ساسی مدل در سال 2019 با دختری به نام بیتا ازدواج کرد.

تغییر شگفت انگیز همسر ساسی بعد از جراحی پلاستیک!/عکس

مدل خراب

مدل خراب

خراب

از آنجایی که بسیاری از منابع بیان می کنند که بیتا یکی از ثروتمندترین زنان ایرانی مقیم آمریکاست، بنابراین این سوال در ذهن بسیاری از افراد پیش می آید: حرفه او چیست؟ در این باره بهتر است که بدانید او عمده فعالتیش در زمینه خرید ، فروش و دلالی املاک لوکس و گران قیمت در بورلی هیلز امریکاست. هم چنین علاوه بر آن، کم و بیش حضوری هم در عرصه مدلینگ دارد. اما آن طور که در صفحات مجازی او پیداست، عمده تمرکزش حوزه املاک می باشد. هم چنین ناگفته نماند که خانواده بیتا نیز در امریکا ساکن هستند و آن طور که پیداست جزو ایرانی های ثروتمند آن جا هستند.

همسر ساسی مانکن

همسر ساسی مانکن

مدل خراب

همسر ساسی

مدل خراب

عکسی جالب و عاشقانه از ساسی مانکن خواننده لس آنجلسی در کنار همسر جدیدش منتشر شد و به دلیل جوان شدن چهره همسرش توجه زیادی را به خود جلب کرد.گفته می شود که جذابیت اصلی ازدواج ساسی مانکن ثروت این زن است.

زن مدل خراب

تغییر شگفت انگیز همسر ساسی بعد از جراحی پلاستیک!/عکس

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا