اخبار روز سینما

جواد افشار گاندو 3 را نمی‌سازد؛ کارگردان احتمالی سروش محمدزاده

فصل جدید سریال «گاندو» به تهیه کنندگی مجتبی امینی در حالی وارد مرحله پیش تولید شد که شنیده می شود این فصل قرار است با حضور کارگردانی متفاوت از جواد افشار،، از سروش محمدزاده به عنوان جانشین  او نام برده می‌شود.

به گزارش پی ام آپ، مهدی نقویان مدیر مرکز سیما فیلم در نشست خبری خود با خبرنگاران از ساخت فصل سوم سریال امنیتی «گاندو» به تهیه کنندگی مجتبی امینی خبر داد. وی در پاسخ به این سوال که آیا فصل سوم با حضور بازیگران دو فصل قبل تولید می شود، اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: سیاست تلویزیون و موسسه شهید آوینی این است که بازیگران این سریال که در دو فصل قبل حضور داشتند. باید برای فصل 3 نیز متوقف شود. این که آنها آن را نمی خواهند و اتفاقات دیگری رخ می دهد.”

بر اساس اخبار، جواد افشار کارگردان دو فصل قبل در فصل سوم حضور ندارد و این فصل توسط کارگردان دیگری کارگردانی خواهد شد. از سروش محمدزاده به عنوان جانشین افشار یاد می شود.

محمدزاده که تجربه ساخت سریال «سیاوش» را در شبکه خانگی دارد، کارگردانی دو سریال «همبازی» و «نوارزرد 2» را در تلویزیون دارد و اخیرا سریال «سوران» را برای حوزه هنری ساخته است.

سریال گاندو به تهیه کنندگی مجتبی امینی محصول موسسه شهید آوینی است که تاکنون دو فصل از آن با حضور بازیگرانی چون وحید رهبانی، داریوش فرهنگ، پندار اکبری، مجید نوروزی، پیام دهکردی و … تولید شده است. این سریال یکی از جنجالی ترین آثار تلویزیونی در سال های اخیر بوده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا