اخبار روز

تغییر در عملکرد مراکز معاینه فنی در تهران

روزهای جمعه مراکز شهید آبشناسان و دماوند از ساعت 7 الی 22 و همچنین معاینه فنی امام رضا (ع)، خاوران، شهدا زمان آباد، بعث، فدائیان اسلام و واحدهای سیار باز هستند. دادمان شریعتی (پلاک 5 و 6) اتحاد یاس از ساعت 7 صبح تا 14 پذیرای شهروندان است.

به گفته رئیس ستاد معاینه فنی تهران، ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی تغییر کرده است.

به گزارش تسنیم، سیدمحمدمهدی میرزایی قمی جزئیات عملکرد مراکز معاینه فنی تهران را از ابتدا تشریح کرد. خرداد وی در سال 1403 اظهار داشت: دو کانون شهید آبشناسان و دماوند از ساعت 7 صبح تا 22 و سایر مراکز معاینه فنی و واحدهای سیار نیز از ساعت 7 صبح تا 18 فعال هستند ساعت کاری مراکز معاینه فنی ثابت نبوده و بسته به نیاز می تواند متغیر باشد و تعداد نقل و انتقالات قابل افزایش است.

وی در خصوص فعالیت برخی از مراکز در روز جمعه افزود: به منظور تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان به ویژه در ایام تعطیل که مشتریان می توانند با فراغت بیشتری از خدمات مراکز استفاده کنند، این مجموعه بر اساس تقاضای مشتریان به ارائه خدمات در چندین مرکز در طول تعطیلات انجام شده است. جمعه ها از ساعت 7 الی 22، شهدای آبشناسان و دماوند و مراکز تجسس فنی امام رضا (ع)، خاوران، شهدای زمان آباد، بعث، فدائیان اسلام و یگان های سیار دادمان. ، شریعتی (شماره 5). و 6)، اتحاد یاس از ساعت 7 صبح تا 14 پذیرای شهروندان است.

رئیس ستاد معاینه فنی با اشاره به اینکه روزانه 6000 خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می کنند، تصریح کرد: با توجه به توسعه خطوط معاینه فنی، افزایش ساعت کاری مراکز و همچنین مدیریت آنلاین و در – ثبت نام افراد در ماه های اخیر، برای لاکی هم اکنون در هیچ یک از مراکز صف نداریم و در صورت سالم بودن خودرو، شهروندان می توانند در کمتر از نیم ساعت خودروی خود را چک کنند. پذیرش در مراکز سراج، دماوند و نیایش به صورت انحصاری در سایر مراکز به صورت حضوری انجام می شود. البته به شهروندان توصیه می شود تا حد امکان از اینترنت استفاده کنند.

وی با اشاره به ساعات کاری متفاوت و پذیرش مراکز معاینه فنی و به ویژه فعالیت تعدادی از مراکز منتخب در روزهای تعطیل، گفت: از شهروندان تقاضا می شود وضعیت فعلی کار مراکز را بررسی و به سایت فنی خودرو تهران مراجعه کنند. ستاد بازرسی به Inspection.teheran.ir مراجعه کنید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با کارشناسان منشی تلفنی 96006000 تماس حاصل فرمایید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا