اخبار روز

تغییرات در زمان سپرده گذاری و یارانه نقدی. اردیبهشت ماه ماه مشخص می شود


به گزارش مانیبان؛ یارانه نقدی از سال گذشته برای دهک های اول تا سوم 400 هزار تومان و دهک های چهارم تا نهم 300 هزار تومان بود که این رقم تغییری نکرده است. در دو ماه گذشته علاوه بر یارانه نقدی، یارانه مضاعف نیز به ویژه برای خرید کالا به مشمولان پرداخت شده است.

با توجه به اطلاعیه قبلی سازمان هدفمندی یارانه ها در خصوص نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی و تغییرات زمان پرداخت، یارانه از دهک اول تا سوم 25 هر ماه و یارانه از دهک چهارم تا دهک نهم 30 هر ماه است، در نتیجه اگر سرپرستان خانواده از دهک های اول تا سوم باشند، مبلغ 400 هزار تومان به ازای هر نفر و 300 هزار تومان برای سایر دهک ها به حساب آنها واریز می شود.

یارانه نقدی از سال گذشته برای دهک های اول تا سوم 400 هزار تومان و دهک های چهارم تا نهم 300 هزار تومان بوده است.

بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۲ بند (د) تبصره ۱۷، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است هر شش ماه یک‌بار عشر درآمد خانوار را به‌روزرسانی کند و براساس رفتار مالی افراد و شاخص‌های مختلف تغییرات ایجاد شود. از رفاه .

بر این اساس دهک های درآمدی از بعد خانوار حذف می شوند و به عنوان «فرد» از بین می روند تا فاصله دهک ها ساده باشد. در مرحله دوم، آنها به عنوان “درصد” آورده شده اند تا تجزیه و تحلیل بین اعشاری را بتوان دقیق تر و دقیق تر تجزیه و تحلیل کرد. بنابراین هر دهک درآمدی 10 قسمت و درصد می شود. با اجرای صدکبندی، 79 میلیون و 600 هزار ایرانی یارانه ای (حدود 80 میلیون ایرانی) در این چرخه صدکبندی می چرخند.

یارانه جدید در راه است. سپرده اردیبهشت ماه تغییر دادن

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه اجرای طرح الکترونیکی فجرانه کالابرگ ادامه دارد، گفت: این طرح اسفند 1401 آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی از نقاط کشور، دولت را مصمم به اصلاح عیوب و اجرای آن در سطح ملی و ملی کرد.

سید صولت مرتضوی; امروز؛ دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، در گزارشی از آخرین وضعیت اشتغال و اجرای طرح الکترونیک فجرانا در کشور، با بیان اینکه 19 میلیون خانوار و حدود 60 میلیون نفر به عنوان هدف در نظر گرفته شده اند، گفت: جامعه پروژه محصولات الکترونیکی در کشور دارای: این طرح بود. اسفند 1401 آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی از نقاط کشور، دولت را مصمم به اصلاح عیوب و اجرای آن در سطح ملی و ملی کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا