اخبار روز

شورای رقابت تعیین قیمت 3 محصول سایپا را اعلام کرد!

مدیرعامل شرکت سایپا درباره خودروهای جدید شاهین اتوماتیک، اطلس و سهند اعلام کرد که انتظار قیمت‌گذاری از سوی شورای رقابت را دارند.

به گزارش پی ام آپ، محمدعلی تیموری، مدیرعامل سایپا، در افتتاحیه بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در مشهد اعلام کرد که برای سال ۱۴۰۲، ۸ محصول جدید را معرفی و به بازار عرضه خواهند کرد. و خوشبختانه این وعده به واقعیت تبدیل شد! خودرو‌های شاهین اتوماتیک، شاهین پلاس، اطلس، سهند و کادیلا (محصولات زیرمجموعه پارس‌خودرو)، سیلک، پاژ و ون هامون (محصول زیرمجموعه زامیاد) همگی محصولات جدید گروه سایپا هستند که در این سال به بازار عرضه می‌شوند.

تیموری با تاکید بر کیفیت بالا و استاندارد‌های ۸۵ گانه این محصولات، اظهار داشت که تولید خودرو‌های جدید بدون نقص انجام خواهد شد. همچنین به دلیل دریافت تمام مجوز‌ها و استاندارد‌های لازم توسط خودروی اطلس و همچنین تولید آزمایشی آن، منتظر قیمت‌گذاری از سوی شورای رقابت هستند تا بتوانند به بازار عرضه شوند.

وی افزود: منتظر قیمت خودروهای سهند و شاهین اتوماتیک هستیم و امیدواریم در هفته آینده قیمت ها اعلام شود تا بتوانیم خودروهای جدید را به مردم عرضه کنیم.

تیموری اظهار داشت که در دو ماه آینده، تولید خودروی شاهین پلاس به پایان خواهد رسید. شاهین پلاس، نسخه ارتقاء یافته‌ای از خودروی سواری شاهین است که توسط شرکت سایپا تولید می‌شود. علاوه بر این، محصول جدید دیگری به نام سیلک (C3XR) نیز از سوی سایپا معرفی شده است که تولید آن در کارخانه سایپاسیتروئن کاشان انجام خواهد شد. این خودرو بر پایه پلتفرم C3 فرانسوی ساخته شده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا