اخبار روز

تعویض های دروغین اسمار پرسپولیس را خلع سلاح کرد

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تعویض های نادرست سرخپوشان سرمربی برزیلی در نیمه دوم بازی با آلومینیوم اراک باعث حذف این تیم شد.

فرشاد پیوس در گفت وگو با تسنیم، درباره شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: آنچه مشخص است این است که نمی توانیم کادر فنی و بازیکنان را مقصر شکست در ضربات پنالتی بدانیم. درست است که پرسپولیس چهار بار حریف خود را پیش انداخت و این موضوع باید توسط کادر فنی بررسی شود که چرا چهار بار برد را به تساوی تبدیل کردند. در ضربات پنالتی تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد پیروز می شود. آلومینیوم از ابتدای بازی روحیه خود را از دست نداد و حتی زمانی که 2-0 شکست خورد، بازیکنان این تیم توانستند با انگیزه بالایی پرسپولیس را شکست دهند.

بیشتر بخوانید

بادامک: بازیکنان تعویضی پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند

وی ادامه داد: همانطور که گفتم علیرغم اینکه آلومینیوم پر انگیزه بود، بازیکنان پرسپولیس تمرکز و انگیزه زیادی برای این بازی نداشتند و فکر می کنم بیشتر روی بازی با سپاهان تمرکز داشتند. اشتباه بزرگ بازی جمعه پرسپولیس این بود که بعد از دو گل برتری، کادر فنی تصمیم به تغییراتی گرفت و با رفتن بازیکنانی مثل آرونوف و ترابی، حمله تهاجمی این تیم برداشته شد و آلومینیوم به تیم پرسپولیس حمله کرد. هدف راحت تر در مدتی که بیرانوند دور بود نباید پنالتی می گرفت و باید به هر نحو ممکن برتری را حفظ می کردند.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به اینکه اسمار در نیمه دوم با برتری دو گل تیمش بیشتر به فکر بازی با سپاهان بود و پیروزی مقابل آلومینیوم را قطعی می دانست، گفت: پرسپولیس با برتری در رده دوم قرار گرفت. نتیجه خوشحالی در نیمه، او به اشتباه تصمیم گرفت با عقب نشینی دفاع کند. این نوع بازی هیچ وقت در پرسپولیس جواب نداده و در بازی های زیادی دیده ایم که پرسپولیس در خط دفاعی بازی کرد اما نتیجه را از دست داد. تعویض های این تیم در نیمه دوم به هیچ وجه جواب نداد و خروج دو عنصر هجومی این تیم عملاً پرسپولیس را خلع سلاح کرد و به آلومینیوم فرصت بازگشت به بازی و در نهایت برد را داد.

پیوس در پاسخ به این سوال که “پرسپولیس می تواند حذف از جام حذفی را جبران کند و به روند خوب خود در لیگ ادامه دهد و قهرمان شود؟” در 6 بازی اخیر لیگ اگر پرسپولیس بتواند سپاهان را شکست دهد راهش هموار می شود و گام بلندی برای قهرمانی در لیگ برمی دارد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا