اخبار روز سینما

تعریف و تمجید از حسین علیزاده به سبک “طناز طباطبایی”!/ متن استوری این بازیگر

به گزارش پی ام آپ، اگر آثار طناز طباطبایی را در دو دهه گذشته دنبال کرده باشید، احتمالاً می دانید که او در سال های اخیر کار چندانی انجام نداده است.

به گفته وی، دلیل این کم کاری خودزنی بوده است. کمتر به کار بازیگری بپردازید و سعی کنید در نقش های مکمل ظاهر نشوید.

او سال گذشته در سریال نمایش خانگی یاغی حضور پیدا کرد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

طباطبایی در این سریال نقش طلا و همسر بهمن را بازی کرد و تا قسمت های پایانی با مهارت های بازیگری خود تماشاگران را مجذوب خود می کرد.

طناز طباطبایی هم اکنون مطلبی در مدح حسین علیزاده منتشر کرده و نوشته است:

تعریف و تمجید از حسین علیزاده به سبک "طناز طباطبایی"!/ متن استوری این بازیگر

بیوگرافی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر متولد 30 اردیبهشت ماه 1371 در تهران است، وی فعالیت خود را از سال 1378 با فارغ التحصیل شدن در رشته کارگردانی تئاتر آغاز کرد.

او فیلمی به نام “بی رویا” را با بازی سیمرغ بلورین در نقش اصلی زن در چهلمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد و او بعنوان بهترین بازیگر نقش اول زن شناخته شد. همچنین، سیمرغ بلورین برای بازی در فیلم “صداها” در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر به عنوان بهترین بازیگر مکمل زن انتخاب شد. وی همچنین لوح تقدیری از جانب جشنواره فیلم‌های ایرانی در سانفرانسیسکو دریافت کرد و به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم “هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند” شناخته شد

از دیگر آثار او می توان به تا خورشید، شنای پروانه، رخ دیوانه، اروند اشاره کرد. خشم و هیاهو، آرایش غلیظ، 50 قدم آخر، پریناز، مرگ ماهی، قلب یخی، روسی، میلیونر میامی، و طلا  اشاره کرد.

گردآوری شده از  فرتاک نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا