اخبار روز سینما

تعریف خوشبختی از زبان هانده ارچل (Hande Erçel)

هانده ارچل از زیباترین بازیگران ترکیه است که بسیاری از افراد در ایران نیز دارد. تعریف خوشبختی از زبان هانده ارچل را در ادامه بخوانید.

معنی اسم هانده ارچل چیست؟ کلمه هانده که نام این بازیگر است، به معنای لبخند می‌باشد. لبخند هانده ارچل یکی از زیباترین لبخندها است که به همین دلیل تبلیغاتی است که در تبلیغات آن‌ها حضور دارد.

کلید خوشبختی از نظر هانده ارچل :

نام افراد روی زندگی و شخصیت‌هایشان اثر کشور است. من عقیده دارم که راه حل کلیدی خوشبختی در زندگی است و هر دری را باز می کند. همچنین علامت اعتماد بنفس است. فرقی ندارد که چه اتفاقی می‌افتد؛ چیزی را پیدا کنید که باعث شود در هر لحظه لبخند به لبتان بیاورد.

درباره هانده :

تعریف هانده ارچل از عشق

زیبایی طبیعی هانده ارچل و راز آن

تعریف خوشبختی از زبان هانده ارچل

کلید خوشبختی از نظر هانده ارچل

هانده گاهی اوقات عقاید خرافه های هم دارد. عقیده دارد که اگر آرزویی را چند بار تکرار کند، احتمالش افزایش پیدا می‌کند. رفتاری که خیلی از آن متنفر است، این است که از مردم در رستوران با خدمتکارها خیلی بد رفتار می‌کنند و نمی‌توانند این شرایط را تحمل کنند.

این بازیگر عقیده دارد که اینستاگرام ابزاری برای ارتباط با کل دنیا است و به مردم جازه می دهد تا او را همان طور که هست. ببینند و خودش هم عقیده دارد که بازیگران در اینستاگرام باید چهره واقعی‌شان را نشان دهند. آن ها را پاک می کند. به همین دلیل گاهی اوقات اینستاگرام را خطرناک می‌دانند.

فیلم‌ها و سریال‌های محبوب بورک دنیز و مشترک با هانده ارچل

ویدیوی مصاحبه جدید هانده ارچل درباره رابطه‌اش با خانواده دوست پسرش

تعریف خوشبختی از زبان هانده ارچل
کلید خوشبختی از نظر هانده ارچل

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا