اخبار روز سینما

تعریف خاطره مهران رجبی از سهراب محمدی خواننده معروف کرمانجی [+ویدیو]

ویدیوی صحبت مهران رجبی از خاطرات سهراب محمدی وایرال شد. این ویدیو بسیار خبر ساز شده است. برای دیدن ویدیو خاطره مهران رجبی از سهراب محمدی همراه ما باشید.

مهران رجبی خاطره ای از سهراب محمدی تعریف کرد. این ویدیو در رسانه با واکنش مردم همراه بود. صحبت مهران رجبی درمورد خواننده محلی بسیار بازتاب داشت. در پی انتشار فیلم خاطره بازی مهران رجبی کاربران برای این صحبت‌ها کنجکاو شدند.

جهت دیدن ویدیو خاطره مهران رجبی از سهراب محمدی همراه پی ام آپلود بمانید.

تعریف خاطره مهران رجبی از سهراب محمدی خواننده معروف کرمانجی

صحبت آقای مجری از سهراب محمدی خواننده کرمانجی

مهران رجبی مجری با انتشار ویدئویی نسبت به حاشیه‌های اخیر ایجاد شده در موراد پخاش حمدی هنرمند موسیقی کشورمان از مردم خراسان شمالی و مردم ایران عذرخواهی کرد. به گزارش ایسنا، در پی بروز این حواشی، مهران رجبی دقایقی پیش با انتشار ویدیوفی گ:

در یکی از قسمت های برنامه «خودمونی» خواستیم یادی از استاد بلامنازغ موسمیقی کشمرمان کشمربو آن حمدی کنیم. ظاهرا این یادآوری برای برخی از دوستان ما دلخوری ایجاد کرده، اگر چنین باشد از ترمف خوهدم ل «خودمونی» عذرخواهی می‌کنیم و انشالله که رفاقت ما را حفظ کند تا «خودمونی‌های» ر.

سعید آقاخانی بازیگر، «نون خ» هم که در آن به فرهنگ و موسیقی مردم کرد ایران زمسارن اش، در واکنش به برنامه حواشی خودمونی نوشته است.

این برنامه کارشناس ندارد؟ ناظر کیفی نداره؟ چگونه به خودتان اجازه دهید صدای اسطوره کرد کرمانج رو به تمسخر بگیرید؟

ویدیو خاطره تعریف مجری خودمونی از خواننده کرمانجی

در زیر ویدیو خاطره بازی مهران رجبی را میبینید:

مهران رجبی متولد 12 دی 1340 در کرج، بازیگر سینما و تلویزیون فارغ التحصیل فسجدق لیل رافیک از دانشگاه تربیت مدرس می باشد که ابتدا معلم بود تا تلویزیون را وارد کند و گر طنز محبوب باشد.

اولین کار سینمایی در سال 1378 با فیلم سینمایی “کودک و سرباز” دریافت دیپلم افتخار از جشنواره فیلم فجر شد. مهران ریجی طی مصاحبه‌ای در مورد بینی اش گفت:

بینی من، برایم تبدیل به یک برند است و من را با این بینی می شناسند به همین خاسند نیازی ندیدم آنرا عمل کنم البته از شما چه پنهان یکبار تصمیم گرفته شده بود دماغم را عمل اتش ک دم بینی ام حجیم است و هزینه آن خیلی بالاست. می رود که در نتیجه تنها نظر کردم

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا