اخبار روز

مردم آمریکا در مقابل منزل جو بایدن اعتراض کردند!/جزئیات

صدها آمریکایی در مقابل خانه رئیس جمهور تجمع کردند و خواستار پایان جنگ در غزه شدند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
صدها آمریکایی در مقابل خانه رئیس جمهور تجمع کردند و خواستار پایان جنگ در غزه شدند. این تظاهرات در ایالت دلاور برگزار شد و شرکت کنندگان تاکید کردند که بایدن نمی تواند از اتهامات نسل کشی فرار کند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ صدها آمریکایی در مقابل خانه رئیس جمهور تجمع کردند و خواستار پایان جنگ در غزه شدند. این تظاهرات در ایالت دلاور برگزار شد و شرکت کنندگان تاکید کردند که بایدن نمی تواند از اتهامات نسل کشی فرار کند.

همزمان برخی از حامیان فلسطین دست نوشته هایی مبنی بر کشته شدن بیش از یازده هزار فلسطینی با خود حمل کردند و اجساد نمادین کودکان شهید فلسطینی را روی زمین چیدند. تظاهرکنندگان در مقابل خانه بایدن فریاد آتش بس سر دادند.

رئیس‌جمهور آمریکا نسبت به آتش‌بس در غزه صحبت کرده و تنها به صهیونیست‌ها توصیه کرده است که برای تخلیه شمال نوار غزه، حمله را برای چند ساعت متوقف کنند. منابع فلسطینی و بین المللی در حال بررسی وادار کردن مردم به تخلیه شمال نوار غزه برای تکرار اشغال مجدد سرزمین های فلسطینی هستند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا